UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Jestem kierowca zawodowym i kiedy widzę że ktoś np wyprzedza na podwójnej ciągłej itd to patrzę zawsze na tablice rejestracyjne i zawsze jest to neb lub nbr.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    75
    30
    Kierowca 13(2021-01-22)
  • @Kierowca 13 - GSZ i GMB są najlepsi w tym wyprzedzaniu na podwójnej i dodatkowo w terenie zabudowanym. Hashtagi: #kierowca
  • @Kierowca 13 - Nędza Elbląska (NE)to najlepsi oczywiście kierowcy pod słońcem, nic nie mają sobie do zarzucenia no bo jesteśmy z miasta, to tamci z wiochy są najgorsi. Żałosne myślenie!
  • Do tej „nędzy” codziennie zasuwasz do roboty z tej swojej nory pod lasem, wiec jak Ci się miasto nie podoba to wyjazd mi z niego i zobaczymy jaka prace Ci wieś da.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    20
    12
    Pgrowcy(2021-01-22)
  • @Pgrowcy - Akurat jestem z Elbląga.
  • @Kierowca 13 - He he, jakie to żałośne. Ja mieszkam w podelbląskiej wsi. Młodość spędziłem w elblągu, potem mieszkałem w Toruniu, Olsztynie, Warszawie, Poznaniu. I teraz taki miastowy NE bedzie mówił że ja niby ze wsi z NEB gorzej jeżdzę. Wystarczy popatrzeć na elbląskie rejestracje NE i co się dzieje na swiatłach. Zielone - czekasz 5 sekund az pan lub pani zajarzą, że trzeba jechać. No ale trzeba być wyrozumiałym, że podziwia tę wielką metropolię. Kierunków nie umieją używać. Wyjadą z miasta - utrudniaja ruch gdzie dop. predkosc 90 on jedzie 70 - za to są mandaty jak utrudnienia w ruchu, nie mówiąc, że np. w takiej warszawie to Pan czy Pani nie zdała by prawajazdy za stwarzanie zagorożenie na drodze i mało dynamiczną jazdę. O to obraz kierowcy z elbląga.