UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Na chłopski rozum i bez studium łatwo policzyć ile kursów TIR-ów o ładowności 45ton musi zabezpieczyć wywóz 3 milionów ton towarów. Ponad 66 tys. rocznie. Konieczność budowy infrastruktury drogowej jest raczej oczywista. Jeżeli dystrybucja odbywać się będzie koleją to łatwo policzyć ile kursów pociągów o ładowności 3,6 tys. ton musi wyjechać z towarem, żeby wywieźć 3 miliony ton towarów. Ponad 800 pociągów rocznie - klika dziennie maksymalnie załadowanych. Konieczność modernizacji/budowy linii kolejowych i zmiany rozkładów jazdy pociągów osobowych PKP wydaje się oczywista. Jeżeli wywozimy TIR-ami i koleją, to jest do zrobienia jedno i drugie. Nikt z rządzących o tych normalnych praktycznych problemach z dalszą dystrybucją nie mówi. Dlaczego? Nie mówią bo wiedzą, że IV Port RP i miliony ton to bajka dla dzbanów.
  • @Cz - "o ładowności 45 ton" ? O masie całkowitej 45 ton, a ładowności - jak dobrze pójdzie - 25 ton. To praktycznie podwaja ilość kursów, nie mówiąc o tym, że nikt jeszcze nie powiedział, skąd te bajeczne ilości ładunków mają do Elbląga przybyć.....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    kłusownik(2023-02-19)
Reklama