UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Szanowni Piesi, nie ufajcie bezgranicznie w swoje pierwszeństwo ! Nie bronię w tym przypadku kierowcy ale warto zawsze przed wejściem na pasy rozejrzeć się czy samochód zwalnia czy nie.
  • @A_L - często widać baby, które malują oczy w lusterku wstecznym jadąc autem, qalbo mamuśki siedzące w telefonach kierując, mężczyżni również często siedzą sobie w smartfonach... powinno być 30 000 mandatu i odebranie prawa jazdy bo to tak jakby ktoś z bronią biegał i strzelał
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    18
    darmozjady(2026-01-22)
  • @A_L - Jestem kierowcą i pierwszeństwo pieszych to właściwe rozwiązanie, ale jednak przechodnie faktycznie za bardzo wieżą w swoje prawa.
  • @A_L - Nie przetłumaczysz, a najgorzej jest wtedy kiedy na jezdni jest szklanka. Możesz jechać i 30km/h, a auto nie wyhamuje w moment. Bo opona zimowa nie ma szans z lodem. Druga sprawa, mają kaptur na głowie, telefon w ręku, nie rozglądają się i po prostu wchodzą.
  • @jjj - Jestem kierowca i PIERWSZENSTWO pieszych w TAKIM rozwiazaniu nie jest prawidlowe. Pomine fakt, ze kazdy ten przepis interpretuje po swojemu. Pieszy WCHODZACY na przejscie dla pieszych, to nie jest ten sam pieszy, ktory jest nawet 1m od przejscia.... To ze przechodznie wierza w to iz auto zatrzyma sie w chwile, maja kaptur, nie rozgladaja sie, gapia w telefon, to inna sprawa...
    30
    8
    Zmotoryzowany(2026-01-22)