UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Może takie pytanie byłoby lepsze: czy jesteś za tym żeby na porcie zarabiało państwo i z tych środków finansowało np. Olsztyn, czy na porcie ma zarabiać miasto i z tych środków mogłoby finansować np remont przedszkola lub chodników i ulic?
  • Póki co parking dla TiRów zarobił w ciągu ostatnich lat 12 000 zł. Dopłaty miasta oprócz zaangażowania majątku to do dnia dzisiejszego pewnie około miliona...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    26
    13
    GłębokaMyśl(2023-03-07)
  • Na porcie się nie zarabia. Od tego trzeba zacząć. Zarabia się na inwestorach przy nim działających. Wróblewski i Wcisła nie interesują się rozwojem portu, bo nie mają na niego pomysłu. Ich interesuje polityka i pozostanie przy korycie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    46
    21
    PO Komunistyczne Odrodzenie(2023-03-07)
  • chyba kpisz? co do twojej drugiej propozycji to nawet gdyby portem zarzadzal ten nieudolny samorzad to pieniadze nie pojda na przedszkola i chodniki a raczej na ukraine, pomniki, teznie i stolki dla kolesi cwierka, motorowki, tancerzy itd czyli tych ktorzy pluli na przekop. Port tylko Państwowy. Szkodniki juz by chcialy sie dorwac.. i co jeszcze!?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    25
    16
    precz z lewicą(2023-03-07)
  • @precz z lewicą - - a popierasz lewactwo z PIS? Możesz to mącenie wyjaśnić o co Ci chodzi? Przecież PIS to jest skrajnie lewacka partia.
  • Senator Wcisła określił zaangażowanie miasta w parking dla TiRów na 100 000 000 zł. O ile GM raczej podchodzi do pana senatora z dużym dystansem i raczej nie ufa panu senatorowi, o tyle w kwestiach parkingu dla TiRów jest on, z całą pewnością, doskonale zorientowany i wie co mówi. Parking dla TiRów to epickich rozmiarów wtopa dla miasta, ale jak każda duża inwestycja infrastrukturalna pozwala się obłowić jej bezpośrednim wykonawcom. To właśnie TU leży pies pogrzebany. Chodzi wyłącznie o decyzje co do kierowania strumienia pieniędzy do wykonawców. Kto ma port ten ma nad tym strumieniem kontrolę. Populizm i socjotechnika od przyszłego roku powróci do opozycji a potem zacznie korzystać z programu dla nich stworzonego pod zgrabną nazwą cela +, ale gdyby do tego nie doszło to znowu ktoś z PARTII będzie się mógł obłowić...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    5
    GłębokaMyśl(2023-03-07)
  • @PO Komunistyczne Odrodzenie - Sprawdź wyniki finansowe portów w Gdańsku i Gdyni to się ockniesz. Port ma zarabiać jako spółka i jednostka niezależna od miasta. Port to nie Start Elbląg czy MOSiR żeby rok w rok pompować w niego kasę jak w studnię bez efektów. A inwestorzy w 99% nie mają żadnych konotacji z transportem drogą morską. Napływają do regionu a czynników jest masa.
  • Normalna manipulacja i kłamstwo. Elbląg nie ma kasy na budowę portu, podaj ile ten nasz parking tirów zarobił. W Gdańsku czy w Gdyni porty są rzadowo- samorządowe i to funkcjonuje. Jeszcze raz pytanie ile kasy straci Elbląg, jak rząd przejmie port? I co nie zostanie zbudowane z tych pieniędzy.
  • No i tacy właśnie fachowcy mają wziąć udział w tych śmiesznych konsultacjach. Obawiam się serio o wynik, bo z 80 procent zapewne podziela ten pogląd, że na porcie się zarabia. Z opłat portowych są promile w stosunku do tego, co generuje cała, szeroko rozumiana branża około portowa. Zakładając te 3 i pół miliona ton, wygeneruje to zysk jakieś 4 miliony złotych powiedzmy. Faktycznie, szaleństwo. Trzeba dodać, że takie przeładunki to na święty nigdy, bo kasy na inwestycje w mieście brak. Więc? Ludzie, ratuszowi w imię partykularnych, politycznych interesów, grzebią dużą szanse na rozwój.
Reklama