UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • .. .pierwszy statek przepłynął nim w sierpniu 1941 r. Inwestycja została całkowicie ukończona rok później. .. .dzisiaj pełni funkcję turystycznej atrakcji. Chętnie korzystają z niego żeglarze, którzy mogą również zacumować w marinach znajdujących się w sąsiedztwie szwedzkiego przekopu. Nie pełni dużej roli w logistyce. .. Te zdania doskonale obrazują jak bardzo nietrafioną decyzją jest dzisiejsza "inwestycja". Czy nie lepiej byłoby sobie zafundować inną "atrakcję turystyczną" za kilka miliardów złotych?
  • Po pierwsze nie za kilka miliardów, tylko ok 900 mln czyli ponad dwa razy mniej niż Stadion Narodowy, a poza tym u nas jest większa urbanizacja i gęstość zaludnienia niż w Szwecji, także i ruch będzie większy nawet turystycznie. No i w Elblągu są duże zaklady przemysłowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    16
    5
    Gienek (2019-02-19)
Reklama