UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • RobertKoliński Czyli, krótko mówiąc, Pan Konstruktor chce budować Nową Gdynię (Nowy Elbląg) pod Sztutowem, poszerzać i dostosowywać Szkarpawę i odnogi oraz budować drogę (przynajmniej zahaczającą) o obszar Natura 2000.O kolei, która już jest w Elblągu - ani słowa. Wszystko to za, jak rozumiem, ten 1.2 mld zł przeznaczony na budowę przekopu. Do tego wszystko na terenach, które - zgodnie z załączoną mapką - i tak zaleje zaniedługo wszechocean. Nie ogarniam:) Hashtagi: #ChocNieLezymTuNaRopieToZarobimNaPrzekopie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    35
    16
    RobertKoliński(2019-10-03)
  • No właśnie i ile kasy będzie kosztować wybudowanie nowego portu, instytucji, dróg i kolei i uzbrojenia go. Podejrzewam, że nawet wyłożenie gołego placu i zrobienie takiego nabrzeża jak jest w Elblągu kosztowałoby kilkaset mln zł. A gdzie magazyny, silosy, suwnice mariny? Lepiej zrobić ten przekop i wykorzystać tą infrastrukturę, która już jest w Elblągu.
Reklama