UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nowa droga DK22 powinna być wytyczona kompletnie OD NOWA, a nie wzdłuż krętej Fiszewki, nie przez środek Jegłownika i nie Starego Pola, tylko generalnie wzdłuż linii kolejowej Elbląg -Malbork. Pod rozwagę winien być brany cały odcinek od wylotu z Elbląga do węzła z A1 w Swarożynie, z uwzględnieniem nowego przelotu przez Malbork, a nie jakiś fragmentaryczny wycinek do granicy województwa w Fiszewie. A stara DK22 na tym odcinku, z uwagi na nie najgorszy stan, jeszcze lata bez remontu posłuży dla ruchu lokalnego, a w razie W jako by-pass dla nowej drogi. Przy planowaniu i budowie bizantyjskiej obwodnicy Olsztyna, przy porównywalnym, ale mniejszym ruchu panowie z Oddziału GDDKiA jakoś nie mieli takich skrupułów i poszli po całości. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    90
    4
    pioan(2020-12-03)
  • @pioan - No i dlatego, że nie masz o tym pojęcia, nikt cię nie wysłucha, może by tak rąbnąć "DK22"po torach kolejowych, aż do Swarożyna, szczególnie fajna byłaby nad Wisła
  • Najpierw to się podpisz, mądralo, wtedy możemy dyskutować, a nie kąsasz anonimowo - tym bardziej, że nie masz racji wyśmiewając mój wariant.
  • @pioan - Robiąc szosę równolegle do torów, jak na całym świecie, nie tylko droga będzie najkrótsza, ale materiały mogą być dowożone koleją od razu na kilka odcinków. Czyli najtaniej i najszybciej, dodatkowo bez zakłócania ruchu na ruchliwej 22 !! I nikomu się nie zabierze ziemi (minimalnie), bo kawał ziemi jest kolejowy, czyli państwowy. Całość robót 3 miesiące. A kto nie potrafi, to na zieloną trawkę. jw
Reklama