UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Połączenie kolejowe z Elbląga do Gdańska przez Nowy Dwór Gdański nie miałoby żadnego sensu i było by nierentowne. Z Malborka i Tczewa można jechać na południe Polski. A w Nowym Dworze Gdańskim nawet jakby była możliwość kontynuować podróż do Stegny, Mikoszewa, Sztutowa, Krynicy Morskiej to ludzie i tak by woleli jechać autobusem. Bo niby po co by mieli jeździć na przesiadkę do Nowego Dworu Gdańskiego skoro z Elbląga mogą jechać bezpośrednio autobusem?
  • O rentowności się nie wypowiem, ale już samo znaczne skrócenie podróży z Elbląga do Gdańska samo w sobie ma sens z perspektywy Elbląga, więc absolutne pisanie o braku sensu jest trochę zbyt daleko idące.
  • Jeszcze ważniejsza jest możliwość poprawienia dostępu do portu w Gdańsku.
  • Pojedź i zobacz jak rozwijają się tereny wokół kolei w rejonie Trójmiasta. Do i z pracy/nauki przez pół godziny z możliwością snu w tym czasie, to lepiej niż Osowa, czy tereny za obwodnicą. To realny napęd rozwojowy w obu kierunkach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    swiesiek(2025-09-07)
  • Z Kartuz czy Kościerzyny ludzie jeżdżą do pracy w Gdańsku czy Gdyni, to dlaczego nie z Elbląga. Połączenie kolejowe przez NDG znacznie by skróciło podróż, rzecz warta rozważenia.
Reklama