UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • A po co mają wpływać większe jednostki na zalew? Jak dzięki wrobelkowi, senatorowi i reszcie sld i po nie powstał port żeby przyjmować większe jednostki! :D może mają wpływać na pusto, ale też nie ma po co bo prezydent Elbląga nie pogłębił toru wodnego i postawił obrotnicy :D żenada artykul
  • Nie postawił dźwigów bramowych i żurawi portowych na parkingu dla TiRów, nie zbudował drogi łączącej wspomniany parking z S7,nie rozbudował linii kolejowej do standardu potrzebnego IV portowi wolski, nie pogłębił toru wodnego przez Zalew Wiślany i rzeki Elbląg, nie dokończył mostu w Nowakowie i nie zlikwidował przeprawy pontonowej, nie wybudował nowych nabrzeży dla statków o długości około 100 metrów i nie wyposażył tych nabrzeży w infrastrukturę przeładunkową... To nie władza... to V kolumna !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    10
    GłębokaMyśl(2023-03-09)
  • i ten prezydent ociąga się obrotnicą, która ma kosztować przynajmniej 25 000 000 zł... ( obecnie realny koszt pewnie będzie o jakie tam 20% wyższy ) a przecież jak ktoś pojedzie do Stegny to widać już TE statki, które tylko czekają na elbląski port !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    10
    GłębokaMyśl(2023-03-09)
  • @GłębokaMyśl - Jednak panowie Zgliński, Wcisła i Wróblewski ich nie wpuszczają... i jak tu żyć ? Jak pracować dla wolszczyzny umiłowanej z takom czwartom kalumniom ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    8
    GłębokaMyśl(2023-03-09)
  • Czy ty myślisz patrząc na ten biedny Elbląg że stać to miasto na budowę dużego portu morskiego? Puste lokale na mieście inwestycje się zwijają bo haracze na rząd dobijają firmy a tobie port się marzy. Rząd uparł się na przekop to niech dokończy inwestycję zamiast przerzucać dalsze prace na miasto
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    2
    Art :)(2023-03-09)
  • @Art :) - Oczywiście, że Elbląg stać ! Tylko Wcisła z Wróblewskim rzucają kłody... Obrotnica minimum 25 000 000 zł, żuraw portowy pewnie ze 2 000 000 zł/szt. budowa drogi do S7 10 000 000 zł, rozbudowa linii kolejowej pewnie drugie tyle, budowa nowych nabrzeży to już grosiaki... Miasto nie ma pilniejszych wydatków niż inwestycja, która przynosi regularne straty i nie ma żadnych widoków na zmianę tego stanu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    6
    GłębokaMyśl(2023-03-09)
  • @GłębokaMyśl - Zdrowo pani przesasza. "Zuraw portowy" jest i to na 200T. Obrotnica od biedy, dla statkow do 100m mozna wykorzystac wlot k. Jagiellnskiego, czy basen przystani Bryza. Odnosnie nadbrzezy - obecna ich dlogosc to 3km, takze na ta chwile wystarczy. Bocznica kolejowa jest przy ul. Zytniej. Droga do S7? Port ma polaczenie z S7. Takze droga pani, prosze nie wymyslac sztucznych problemow, a przejsc sie poogladac co jest w Elblagu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    3
    Ferdek.Schichau(2023-03-09)
  • @GłębokaMyśl - Miasto powinno korzystać z różnych środków, przecież są również władze wojewódzkie, które mogą sfinansować część inwestycji w Elblągu.
  • @Ferdek.Schichau - Pisze pan szanowny o fuchsie ?! Port ma połączenie z S 7... na jakie obciążenie ruchem ? Co jeszcze jest przy Żytniej oprócz bocznicy i zdezelowanego nabrzeża ? Granica opłacalności tej pomyłki to około 3 000 000 000 ton. Wtedy podatnik przestanie dopłacać do tej epickiej pomyłki. GM wie, że za czasów importu węgla z Rosji przez Halex Niemyskiego narodził się i utrwalił mit opłacalności portu. Potem pielęgnowany przez pana dyrektora Zglińskiego i pana senatora Wcisłę. Jednak kierunek rosyjski mamy na jakiś czas z głowy ( 10 do 50 lat ). Port żeby miał sens to powinien powstać w okolicach Suchacza zaś tereny, które okupuje parking dla TiRów w mieście powinny zostać zwolnione, bo nie lokuje się portów w centrach miast... Kto nie wierzy niech uda się do Gdańska i Gdyni, tam tereny stoczniowe / portowe są rewitalizowane jako wysoce atrakcyjne osiedla mieszkaniowe. Trend zawleczony z Hamburga i Kopenhagi, czyli w Polsce zbędny, bo tam już tak jest...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    GłębokaMyśl(2023-03-10)
  • Jak ukochany Allenstein coś sfinansuje w Elblągu to GM broda wyrośnie i zostanie ona śniętym Mikołajem...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    GłębokaMyśl(2023-03-10)
Reklama