UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Do wszystkich mądralińskich z bańką w nosie co krytykują mój tekst. .. W związku z zawaleniem sprawy przez PKP nie pojechałem do Malborka na czas i nie załatwiłem ważnej sprawy. Łatwo pocwaniakować kiedy was to nie dotyczy. Jak już ktoś tu napisał, powinna istnieć jakaś komunikacja zastępcza, np. 2 busy, które w razie rażących opóźnień zawiozą pasażerów, którym mocno zależy do miasta docelowego, w cenie biletu kolejowego. Takie to trudne? Takiego molocha PKP na takie coś nie stać? Inna sprawa, że w razie zakupionego biletu przez internet przy kasie za bilet kosztów nie zwracają, mimo, że płatność za ten bilet trafia do kasy PKP tak samo jak przy zakupie na dworcu w okienku. Nie istnieje też system powiadamiania. W razie zakupu biletu (szczególnie internetowego)powinna być opcja wpisania numeru telefonu gdzie w razie dużych opóźnień przychodziła by wiadomość, tak jak ma to miejsce np. w przypadku dostarczania naszych paczek do paczkomatów. Tam jakoś się da, tam jakoś potrafią. Ten system działa po prostu nieudolnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    7
    Autor, niedoszły pasażer(2020-12-01)
  • @Autor, niedoszły pasażer - Jakoś Ci mądralińscy krótko i na temat wygarnęli Ci śmieszność tej sytuacji i małostkowość. Sytuacja losowa dotarło. Jak sprawa jest gardłowa nie polegasz na kolejce tylko wsiadasz w samochód i jestem Panem swojego czasu. A jak drzewo się przewróci na drogę też wysmarujesz esej ku przestrodze nie podróżujcie drogą Elbląg - Malbork ? Taki światowiec ale nie ogarniasz elementarza systemu cashback. Płaciłeś w sieci zwracają Ci na kartę. Żenujący artykuł i sam to wiesz. Może prześlij do na wp. pl i do onetu
  • Ok, to zrób coś dla PKP, stój tam z samochodem w pogotowiu, na następny raz w razie opóźnienia wsiąde i mnie zawieziesz. Ja wyraźnie napisałem, że auta nie posiadam a Ty o wsiadaniu w auto.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    Autor, niedoszły pasażer(2020-12-01)
  • @Autor, niedoszły pasażer - No ja bym się zdziwił, żeby taki marny tekst znalazł uznanie czytelnika. Słuchaj grafomanie. Łączymy się w bólu. PKP zawaliło sprawę, PKP odda Panu pieniążki za niezrealizowaną usługę. Trzeba trochę myśleć, że losowo i pociągi niemieckie i polskie ba nawet samoloty potrafią łapać opóźnienia liczone w godzinach. Zdarza się. Nikt z tego powodu nie obraża się na linie kolejowe czy lotnicze tylko działa jak sprawa pilna. Specjalnie po złości Twój pociąg nie przyjechał o czasie.
  • @Autor, niedoszły pasażer - No stoję tam codziennie. W pogotowiu czekam na takich bogatych Niemców jak Ty. Wychodzisz z dworca i jest tam napis TAXI. Wsiadasz i jesteś na czas. Nie musisz wybierać mnie, po prostu korzystasz z usługi relacji Elbląg - Malbork - Elbląg.
  • Musisz się skumać z tą damulką co jej samolot warczy. Będziecie nas elblążan rozbawiać swoimi rozterkami jako duet pieniaczy. Jak wiadomo powszechnie u Niemca wszystko lepsze, autostrady bezpłatne, koleje punktualne.
  • @Autor, niedoszły pasażer - Wszyscy Ci kibicują a Ty zamiast do Malborka się udać to ejese wypisujesz. I po co ? Kogo to obchodzi ?
  • @Autor, niedoszły pasażer - Czlowieku w glowie ci się poprzewracało, nie jesteś pępkiem świata.
  • @Autor, niedoszły pasażer - jeśli to takie ważne było to trzeba było taxi jechać. Jak miałam podobną sytuację tak zrobiłam, a nie smarowałam żenujący artykuł.
  • @Autor, niedoszły pasażer - Tez sie z tym zgadzam i popieram, że powinna istnieć jakaś komunikacja zastępcza, np. 2 busy, które w razie rażących opóźnień zawiozą pasażerów, którym mocno zależy, do miasta docelowego, w cenie biletu kolejowego. .
Reklama