UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Żenujący nie artykuł tylko komentarze. Ja się z kolei zgadzam z autorem. Oczekiwał wykonania usługi przez PKP. Zgoda, zdarzenia losowe rzecz naturalna, ale czy za stracony czas, zapewne koszty dojazdu na dworzec i z powrotem i stratę wynikającą z niezałatwienia sprawy tam gdzie miał się udać nie przysługuje odszkodowanie? Polacy jednak tkwią dalej gdzieś tam genetycznie i mentalnie w czasach zaborów i PRL gdzie państwo robiło z człowiekiem co chciało i o walce o swoje można było zapomnieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    StefanK(2020-12-02)
  • @StefanK - Komentarze są niestety jak najbardziej na miejscu. Na portalu pasażera PKP można jeszcze przed wyjściem z domu sprawdzić, czy pociąg nie ma opóźnienia, nawet zobaczyć na mapie gdzie aktualnie się znajduje. Takie ogromne opóźnienie spowodowane było zapewne jakimś wypadkiem. A reklamację można złożyć poprzez ten sam kanał, gdzie dokonywało się zakupu biletu, czyli w tym przypadku przez Internet. Spotkał mnie też kiedyś taki przypadek- samobójca na torach, pociąg nie przyjechał (był opóźniony też o ok. 3 godziny), reklamacja została uznana. Więc trochę refleksji zanim wysmaruje się coś takiego.
Reklama