UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Ferdinand Gottlob Schichau był właścicielem m. in. przedsiębiorstwa wytwarzającego lokomotywy. Miał największy wpływ w rozwój kolejnictwa w Elblągu i · m i a s t a. Po jego śmierci razem ze spadkobiercami kapitału - zięciem Carl Ziese - utworzono Komitee für die Erbauung einer Haffuferbahn. To przedsięwzięcie później zostało przekształcone w spółkę akcyjną Kolei Nadzalewowej. Umożliwiło to sfinansowanie budowy kolejki wzdłuż brzegu zalewu. Po ukończeniu liczebność np. Fromborka wzrosła o : = 25 %... = ( 2500 − 2000 2000 ) × 100 % = ( 500 2000 ) × 100 % = 0,25 × 100 %. Nie wspominając o Braniewie i innych miejscowościach trasy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    towarowy(2025-08-24)
  • @towarowy - Linia zapomniana, a ludność spada. Zbieg okoliczności
  • @towarowy - A czyimi rękoma to budowali. Czesława Kwoka jest jednym z symboli tych waszych bohaterów.
  • płasko-rzeźba ważniejsza to masz :))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    manufacturing relic(2025-08-24)
Reklama