UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Popieram. To już kolejny miesiąc, kiedy płacę 100% za bilet miesięczny, a mam ograniczoną możliwość korzystania z usługi, bo przecież w ubiegłym miesiącu był strajk. Ogranicza się ilość autobusów, bo niby malo ludzi jeździ. W takim razie w ramach uzyskanych oszczednisci ZKM POWININ zwrócić polowe ceny biletu tym pasażerom, którzy mają BILET MIESIECZNY, a ograniczono im korzystanie z autobusów. Zrozumiałe i usprawiedliwione byłoby działanie ZKM, gdyby obecne ograniczenia były spowodowane złapanie koronowirusa przez kierowców i nie miałby kto świadczyć pracy. A w tym wypadku ZKM wykorzystuje sytuację, żeby zaoszczędzić. NIE JESTEM SPONSOREM ZKM. POPROSZĘ ZWROT KASY ZA BILET MIESIĘCZNY. Dodatkowo mniejsze liczba kursów stanowi zagrożenie dla pasażerów, bo teraz autobusy będą zatłoczone.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    3
    Sponsor ZKM(2020-03-16)
  • Chcemy zwrotu kasy natychmiast.
  • Ciocia mieszkająca w Warszawie mówiła mi, że u nich, z uwagi na zmniejszenie liczby kursów komunikacji miejskiej, termin korztstania z marcowych biletów miesiecznych zpsrsnie przedłużony o taki sam czas na kwiecień. Tylko u nas wykorzystuje się sytuację, a o klienta ZKM nie dba. Proszę uprzejmie Redakcje o Poruszrnie tego tematu w ZKM.
Reklama