UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Zbliżają się wakacje, będą jeszcze większe problemy s komunikacją miejską w Elblągu. A reklamację? No xiz, ZKM telefony przyjmuje do 16stej, dyżurny ruchu powinien funkcjonować 24 h a nie tylko do 16stej. A i tak odpowiedzi na reklamacje żadnej, w tym pisemnej, na hamsk6e zachowanie furmana z autobusu nr boczny 55q, na linii 24,który zamknął przed nisen drzwi osobie niepełnosprawnej na wosku u jeszcze m..darł na tą osobą. Moje reakcja była natychmiastowa, autobus został zatrzymany by ta osób mogła wsiąść. Mysial d...ruszyć z kabiny i otworzyć rampę do wózka. Ciekawe X napisze ZLM w odpowiedzi na reklamacje ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    Bolo Jabolo(2023-05-30)
  • @Bolo Jabolo - Może jakbyś mniej pił ludzie odbieraliby cię inaczej? Zastanów się - może warto to zmienić?
Reklama