UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Zapewne, na głupie pytania podali głupią odpowiedź, a że gościu z kontroli nie miał humoru do żartów to pokazał jak może potraktować dowcipnisia. Kto z nas nie spotkał się z panią kasjerką w sklepie która o mało nie wypadnie zza kasy zaglądając do wózka, jakby było w nim coś ukryte przed skasowaniem. Nie pisze że jest to złe, ale można to zrobić w taki sposób aby człowiek nie traktował się jak złodziej choćby umieszczając lustro w którym kasjerka mogłaby dyskretnie zajrzeć do wózka. A pytania wopistów czy celników też bywają kretyńskie A CO TO, A PO CO TO PANU itd. jeżeli dotyczą przedmiotów ogólnego zastosowania, czasami wygląda to tak jakby pytali bo ktoś oblicza jak bardzo są skrupulatni i gdyby mogli to by pusty kontener pół godziny sprawdzali.
  • Pracowałam w biedronce- tam regulamin pracowniczy wymaga od pracownika zaglądania w wózek zza kasy. Często kupujący mają w koszu zgrzewke wody- chcąc oszczędzić Pani dźwigania mówią tylko że w wózku jest zgrzewka wody. Kasjerka ma nakazane z góry by zajrzeć zza lady. A to dlatego, że zlodziejaszki poszli na to, by za zgrzewką wody chować inne produkty i wyjść nie płacąc za nie. Nie raz zlapalam sama ludzi- niczego nie dających po sobie poznać jak między dwoma zgrzewkami wody- umieścili pasty do zębów czy perfumy. Za taką kradzież odpowiada kasjer- bo nie dopilnował zawartości wozka, który wyjeżdża za kasę.
  • Pani kasjerka specjalnie wychyla się jak najbardziej ostentacyjnie i zagląda do kosza po to, aby kamera odnotowała że to zrobiła. Wówczas kierownik nie będzie miał podstaw do zastosowania w stosunku do kasjerki kar dyscyplinarnych za niedopełnienie obowiązków. Traktowanie klienta jak złodzieja to nie decyzja kasjerki ani nawet kierownika tylko wewnętrzne przepisy sklepu których pracownicy muszą przestrzegać pod groźbą zastosowania kar umownych.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    0
    Zorientowany(2017-07-27)
  • Wychylenie i sprawdzenie ma sens. I nie tylko w przypadku wózka. Jak zachowasz coś w skarpete- bramka tego nie wychwyci. Bramki mają czujke od 0.5m w górę. Teoretycznie możesz wyjść w nowych sklepowych butach- nie piszcząc na bramce- nawet jeśli buty te wciąż mają zabezpieczenie.
  • @Zorientowany - Cytat:-"Pani kasjerka specjalnie wychyla się (. .. )". Powinieneś być zadowolony, bo może to ładna kasjerka i chce Ci pokazać swoje cycki :0
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    PiesNaBaby(2017-07-27)
Reklama