UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • dlaczego tych wspaniałych ciapkow nie sprzedają w Polsce skoro są takie dobre? odpowiedz jest prosta bo to produkt ciagnikopodobny, tak jak produktem samochodopodobnym była syrenka, mały fiat, na szczęście komuną się skończyła i każdy sam decyduje czym jeździ , a sieroty po komunię mogą sobie popłakać i poklamac w necie
  • for w swoich czasach, gdy był produkowany to ciapek akurat był bardzo dobrym ciągnikiem porównywalnym z JD, Fergusonem, Deutzem,Fordsonem czy Mccormickiem i Casem, nadal jest w wielu gospodarstwach a jego zalety to bardzo niskie zużycie paliwa, prosta budowa i wytrzymałość silnika, który bez remontu silnika mógł pracować ponad 20 tysięcy motogodzin.
  • For, a w Ursusie jeszcze produkowano serię ciężką we współpracy z Zetorem jak Ursus c385, c392, seria 10xx,12xx,16xx, No i nowoczesne prototypy. Na tamte lata były to nowoczesne ciągniki i były eksportowane do wieku krajów w Europie w tym zachodnich. Problemem była błędna polityka komuny, która za Gierka zrezygnowała z wdrożenia do produkcji niezwykle udanych prototypów i modernizacji serii ciężkiej na rzecz produkcji Fergusonów w oparciu o przestarzałą licencję.
Reklama