UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • No to napisz jeszcze geniuszu rolnictwa, ze sa takie ursusy majace naped 4x4,ktore dalej ze szwagrem naprawisz. Johny deera czy new hollanda raczej niekoniecznie no chyba ze wybulisz za serwis. Poza tym to usa wpakowalo Polske w ten syf (Jałta), wiec nie pisz o planu Marschala, bo kazdy Polak wowczas chcialby miec czekolade czy rajstopy:) a tylko dzieki usa ktore wje. .balo nas w rece komunistow bo taka byla ich cena wiedzieli ze bedzie tu poziom pakistanu. Tylko dzieki Polakom, ktorzy maja glowe, wiele rzeczy udalo sie zrobic i byc nawet w komunie czolowka. Takie stocznie, zachod sie nas bal, dopiero donek dobil gwozdziem bo mial za to posade w Brukseli. Nie zmienia to jednak faktu, ze najnowoczesniejsza pod koniec lat 80 fabryka traktorow w europie zostala rozkradziona. I tak kupuj johny deery, new hollandy, deutsh fahry, i plac jak idiota. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    3
    dorolnikazena(2019-06-23)
  • Mają napęd 4x4 ale takowy miała tylko seria cidzka, najwięcej produkowali Ursusów 4011, c355, C360 i C360 3p, które nie miały napędu 4x4. Takie ciągniki były w większości gospodarstw w Polsce. Teraz powiedz czemu duże i nowoczesne gospodarstwa wyzywają się tych Ursusów i kupują JD, NH, DF? Wiesz czemu? Powiem ci, bo szanują swoje zdrowie i komfort pracy. Mój sąsiad zaczął orać DF 18 ha pola a następny 1,8 ha ciapkiem i wiesz co? Razem zaczęli i razem skończyli. I taki rolnik woli zapłacić serwisowi za naprawę, niż ze szwagrem się grzebać przy ciapku. Proste. To nie USA nas wpakowało w syf tylko Rosja i Niemcy. Weź mnie nie rozsmieszaj w czym ta fabryka była najnowocześniejsza w Europie. Jak właśnie nawet lekkie i średnie ciągniki nie miały napędu 4x4, nie miały rewesu, skrzynie biegów były mało trwałe, do tego nie było ogrzewania i chłodzenia w kabinie. Wszyscy poważni producenci na świecie w latch 80 już to mieli w ofercie. A Ursusa załatwiła właśnie komuna, bo nie pozwoliła na wprowadzenie nowoczesnych prototypów i ulepszania właśnie ciapków, c360 itp. Tylko nakazali produkcję przestarzałego Fergusona na licencji. W latch 90 to związkowcy z Wrzodakiem dobli Ursusa. Jak myślisz dlaczego Polacy woleli kupować zachodnie nawet jak Ursus w Warszawie jeszcze działał? Mało tego nawet te ursusy kosztowały wtedy porównywalnie cenowo do JD czy NH, albo i drożej. Podobnie jak dzisiaj nowy Ursus C380, jest droższy w zakupie od podobnego Zetora Majora czy Deutz Fahra, a nie deutsch jak Ty piszesz.
Reklama