UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @znam temat Jeżeli ciśnieniówki w agonii to i pewnie tych 40 MW się nie osiągnie. Prawdopodobnie Energa nie zgodziła się zwiększyć mocy zamówionej. Jeżeli Dojazdowa nie da 40 to chyba ciepła zabraknie. Co do oszczędności na mydle i papierze toaletowym to gratuluję wspaniałych pomysłów Pani torpedy, Ale piszcie co wicie chyba mieszkańcy mają prawo wiedzieć co ich czeka jak przyjdą mrożne dni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    0
    a mozę się uda(2021-11-22)
  • @a mozę się uda - Dojazdowa nigdy nie była w stanie wydolić 40 MW a od nowego roku będzie miała kaganiec ograniczający moc maksymalną do 16,5 MW. Wszystko to po to aby wyjść z handlu emisjami CO2. W ciągu roku węgiel poszedł 100% do góry a EPEC podniósł ciepło o 2%. Niby fajnie, ale to wszystko odbywa się kosztem pracowników. Coraz więcej dobrych fachowców odchodzi z firmy bo nie wyrabiają się z rosnącą (bezsensowną)biurokracją. A prezes się ludziom śmieje prosto w oczy. Tworzy w biurowcu nowe komórki, kontrollingi, konsultingi, jest już nawet biuro prasowe. Związków zawodowych też już w zakładzie nie ma. Nikt nie odważy się się odezwać bo od razu jest na celowniku. Owszem, może i średnia zarobków w EPEC-u jest najwyższa wśród spółek miejskich ale to zasługa wysokich zarobków w biurowcu. Przybywa kierowników i dyrektorów od spraw niepotrzebnych. Ręka rękę myje. Coraz więcej dobrych fachowców deklaruje, że wkrótce opuści ten wątpliwy przybytek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    znam temat(2021-11-22)
  • @znam temat - Biuro prasowe!!! W ogóle nie podoba mi się, że byle instytucja to jest rzecznik. Kiedyś szef firmowal to, czym zarządzał. To brak szacunku dla podatnika. Hashtagi: #Beta17
Reklama