
W czwartek 26 maja przedsiębiorcy z Elbląga będą mogli wziąć udział w darmowych szkoleniach i prezentacjach dotyczących obecności firmy w internecie. Specjaliści pomogą im na miejscu założyć stronę WWW oraz zareklamować ją w sieci. Za darmo, w ramach akcji edukacyjnej „Internetowa Rewolucja w Trasie”.
Ciężarówka Internetowej Rewolucji zatrzyma się na Placu Kazimierza Jagiellończyka na cały dzień. Przedsiębiorcy będą mogli na miejscu założyć bezpłatnie wizytówkę na mapach internetowych, profesjonalną stronę WWW i adres internetowy (domenę) oraz zareklamować się w wyszukiwarce. Odbędzie się szereg wykładów, np. „Jak stworzyć pierwszą stronę internetową?”, „Sprzedaż w internecie – strategia i narzędzia”, „Wszystko, co warto wiedzieć o reklamie w wyszukiwarce”. Przedsiębiorcy będą mieli też przez cały dzień dostęp do specjalistów zajmujących się budową stron WWW i reklamą w internecie.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89 proc. polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę internetową posiada zaledwie połowa z nich. Z internetu regularnie korzysta już ponad 18 mln Polaków – jeśli danej firmy nie ma w internecie, to nie dociera ona ze swoją ofertą do olbrzymiej grupy osób.
W związku z niskim stanem wiedzy na temat zalet internetu wśród przedsiębiorców, wystartowała Internetowa Rewolucja, akcja skierowana do małych i średnich firm, które nie są obecne w sieci.
W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu w swojej działalności. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie, nic nie ryzykując i nic nie płacąc.
Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.
– Internetowa Rewolucja wystartowała w październiku 2009 r. Do tej pory skorzystało z niej ponad 45 tys. firm. Mamy nadzieję, że możliwość skorzystania z darmowych szkoleń i warsztatów oraz możliwość wypróbowania zalet posiadania strony internetowej i reklamy w internecie spowoduje, że dołączą do niej kolejne firmy – komentuje Janusz Moneta, dyrektor marketingu w Google Polska.
Internetowa Rewolucja w Trasie to kolejny etap akcji Internetowa Rewolucja. Specjalny samochód odwiedzi 18 polskich miast, Elbląg jest trzecim z nich.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie www.DniRewolucji.pl. Tam także można znaleźć wszelkie szczegółowe informacje i agendę spotkania.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89 proc. polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę internetową posiada zaledwie połowa z nich. Z internetu regularnie korzysta już ponad 18 mln Polaków – jeśli danej firmy nie ma w internecie, to nie dociera ona ze swoją ofertą do olbrzymiej grupy osób.
W związku z niskim stanem wiedzy na temat zalet internetu wśród przedsiębiorców, wystartowała Internetowa Rewolucja, akcja skierowana do małych i średnich firm, które nie są obecne w sieci.
W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu w swojej działalności. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie, nic nie ryzykując i nic nie płacąc.
Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.
– Internetowa Rewolucja wystartowała w październiku 2009 r. Do tej pory skorzystało z niej ponad 45 tys. firm. Mamy nadzieję, że możliwość skorzystania z darmowych szkoleń i warsztatów oraz możliwość wypróbowania zalet posiadania strony internetowej i reklamy w internecie spowoduje, że dołączą do niej kolejne firmy – komentuje Janusz Moneta, dyrektor marketingu w Google Polska.
Internetowa Rewolucja w Trasie to kolejny etap akcji Internetowa Rewolucja. Specjalny samochód odwiedzi 18 polskich miast, Elbląg jest trzecim z nich.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie www.DniRewolucji.pl. Tam także można znaleźć wszelkie szczegółowe informacje i agendę spotkania.
Tomasz Jaros, Grayling