UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • 6000 x2,bo ludzie do pracy jadą, ale muszą wrócić = 12000 x 300 razy w roku = 3 600 000 do tego wspomniene 3.500 000 lekko licząc studenci, oraz 3- 4 mln/ rocznie lokalnej ludności pomiędzy Gdańskiem I Elblągiem + turyŝci daje to koleji łącznie ponad 10 mln pasażerów x 20/30 pln = 200/300 mln rocznie. , taka inwestycja zwraca się już po 10 latach, w porównaniu z mierzeją ( 500 lat ), to pięćdziesiąt razy szybciej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    22
    5
    Ta kolej ma sens(2025-12-01)
  • @Ta kolej ma sens - Jednocześnie podziel te cyfry między istniejące połączenia. Rozwój owszem. Zyska każdy.
  • @Ta kolej ma sens - Misiu wsadziłeś każdego do pociągu. Weź się ocknij.45min samochodem i jedziemy zespołowo. Sam se pociągiem się ciągnij codziennie dwie godziny tracąc.
  • Tak, ocknij się noneimie. Tu w tym regionie północnej Polski gdzie Elbląg to trzeba płacić ZUS za średnią niemal 10 tys zaraz. Kiedy tak płatna robota u nas dla każdego ? Nie wspominając o poziomie zatrudnienia nie przekraczającego nawet 50 % krajowego. Jak nie pasuje coś, że mieszkańcy walczą o swoją ojczyznę, miejsca pracy, to zabieraj bierki i pajechał w siną dal, rób na wypas tamtej unii
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Lokals(2025-12-01)
Reklama