UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • "Sama budowa przyciąga rzeszę turystów, marudzące gminy nadmorskie już powinny szykować się na uatrakcyjnienie okolicy. "Pielgrzymki zjeżdżają tam jak do Częstochowy. .. walić plaże, morze i całą resztę. Każdy chce zobaczyć najgłupszą dewastację w Europie, za którą będą płacić jeszcze jego dzieci a być może i wnuki. Forsę na uatrakcyjnienie wezmą z kapelusza. .. to oczywiste.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    9
    GłębokaMyśl(2021-09-21)
  • @GłębokaMyśl - Rozumując w ten sposób, to ile terenu jest dewastowanego pod budowę autostrad i dróg ekspresowych?To zwykłe bicie piany o mały rowek w mierzei, niech każdy zajmuje się tym, na czym się zna i przestanie być ekspertem od wszystkiego, to zwykła złośliwość i brak podstawowej wiedzy.
  • GM bardzo prosi o uściślenie stwierdzenia BRAK PODSTAWOWEJ WIEDZY ! Czy te drogi i autostrady komuś służą, czy tak jak kaczy dół zaraz po ukończeniu stanowią atrakcję turystyczną, którą GM opisała. CO BĘDZIE OBSŁUGIWAŁ PORT W ELBLĄGU, bo jeśli tylko barki to kaczy dół to fanaberia i polityczny projekt za 3 000 000 000 zł zmarnowanych podatków uczciwych podatników. .. TO MIAŁA BYĆ INWESTYCJA WSPOMAGAJĄCA PORT. .. ale statki do niego nie dopłyną, bo to nie będzie atrakcyjny port. .. za to będzie drogi. Za śluzowanie trzeba będzie płacić, za przejście torem wodnym też tanio nie będzie ponieważ nie będzie to zadanie łatwe nawigacyjnie bez pomocy holowników. .. na koniec wisienka w postaci slalomu po rzece Elbląg też w towarzystwie holowników. Gdy już się uda dobrnąć do PORTU to okaże się, ze to jest PARKING DLA TIRów bez infrastruktury portowej i jest problem z wywiezieniem ładunków w głąb kraju, bo nie ma bocznicy kolejowej a dojazd do S7 to jakaś pomyłka, gdy pomyślimy, że średniej wielkości kontenerowiec to od 200 do 800 TEU. TAK to wszystko jest brak wiedzy i zwykła złośliwość. .. O zagrożeniu powodziowym Żuław GM pisać w tym poście nie będzie, tak jak o zagrożeniach ekologicznych dla obszaru Natura 2000 spowodowanych kaczym dołem i jego ewentualną eksploatacją.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    7
    GłębokaMyśl(2021-09-21)
Reklama