UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • o tym się głos o nie mówi, ale przekop jest elementem budowy bazy okrętów podwodnych w Elblągu, powstanie w tym mieście baza pozwalająca operować tzw wilczym stadom okrętów wojennych na akwenach morskich świata, a prócz tego okręty dzięki pochylniom będą przedostawały się nocami niezauważone, na Jeziorak i Drwęckie,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    14
    komandor r(2021-10-22)
  • @komandor r - Jaja sobie robisz, a w Elblagu rzeczywiscie produkowano w czasie wojny łodzie podwone: W roku 1944,główny nacisk został położony na budowę małych, nowoczesnych okrętów podwodnych „Seehund”. Według programu z czerwca 1944 r. , miesięcznie stocznia Schichaua miała produkować 45 jednostek, a od stycznia nawet 55. W ostatnich latach wojny, III Rzesza zamówiła 1351 sztuk tego typu okrętów, z czego 500 sztuk miały być wyprodukowanych w Elblągu. Do końca wojny, stocznia w Elblągu wyprodukowała 142 okręty „Seehund” (pol. Foka)typu XXVII B, 55 stało niedokończone na dokach, a 299 istniała tylko na papierze. Okręty miały oznaczenie cyfrowe od U-5001 do U-5118,oraz U-5251 do U-5269. Takze zanim zaczniesz z czegos kpic, najpierw sprawdz, bo wtedy sam stajesz sie obiektem kpin.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    4
    Realista1(2021-10-22)
Reklama