UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Gienek - A weź się zaloguj, jak chcesz mieć unikatowy nick. Już Elbląg wybudował park technologiczny, który miał się przyczynić do jego rozwoju. Jakoś się nie udało… Czemu z przekopem będzie inaczej? Przekop też można by było zrealizować jako inwestycję prywatną, dofinansowaną przez rząd, z funduszy, itp. Ale nikt nie chce w to wchodzić. Czemu? Przyznaj się lepiej, Gienek, że masz obiecany jakiś stołek, związany z przekopem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    Keneig(2019-01-10)
  • Nie mam obiecanego żadnego stołka. Mam swoją pracę. A w Parku Technologicznym jakieś inwestycje jednak powstały, może nie ma tam za dużo miejsc pracy, ale jednak trochę firm się tam ulokowało i nadal lokuje i tu masz właśnie przykład dlaczego firmy się nie dokładają, bo czekają aż rzad/samorząd stworzy dogodne warunki do inwestowania z terenami uzbrojonymi w infrastrukturę, tak samo jest na calym świcie, tak jak było z fabrykami samochodów, jak rząd za mało zaplacił frimom motoryzacyjnym to budowały fabrykę w Czechach czy na Słowacji, jak wystarczająco, to u nas. A Przekop to inwestycja obliczona na długoterminowy zwrot z inwestycji, są u nas kanały pobudowane jeszcze przez Krzyżaków i jachty i łodzie do tej pory nini pływają. Tak samo będzie z przekopem, dodatkowo koszta mogą się obniżyć poprzez sprzedaż drzewa z wycinki, runa leśnego, i przede wszystkim bursztynu, możliwe też, że wydabędą zatopione pojazdy z czasów II wojny światowej i inne zabytki, które po wyremontowaniu mogłyby się stać lokalną atrakcją, już wiele takich remontów i rekonstrukcji wykonało Muzem Broni Pancernej w Poznaniu. Z przekopem będzie inaczej, bo jak napisałem jest tutaj pełno firm, które produkują ponadgabaryty i będzie co wozić przez przekop, jedź sobie na ulicę stoczniową czy niską, albo dolną i zobacz jakie ciężkie odlewy tam wożą, albo wirniki czy kadłuby. Przejazd 1 Tira z ciężkim ponadgabarytem to tak jakby w tym samym miejscu przejechało 160 tys. samochodów osobowych, więc nawet tu masz korzyść dla miasta, że po przekopie będą więcej wozić wodą i będą mniej niszczyć drogi zbudowane za pieniądze elblążan- to oszczędność na naprawach dla miasta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Gienek (2019-01-10)
Reklama