UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nigdy nie będę twoja

Elbląg, Nigdy nie będę twoja

W piątek 14 grudnia na ekrany Multikina wchodzi komedia romantyczna „Nigdy nie będę twoja”.

Życie Rosie, 40-letniej samotnej matki, nie należy do najłatwiejszych. W pracy ma problemy z seksistowskim szefem oraz asystentką, która stale sabotuje jej polecenia. W dodatku program „You Go Girl”, za którego produkcję odpowiada, ma coraz gorsze wyniki oglądalności. W domu nie jest lepiej - jej były mąż oczekuje dziecka z młodszą kobietą. Z dorastającą córką Izzie coraz trudniej znaleźć wspólny język. W życiu osobistym Rosie także nie dzieje się najlepiej. Pustkę uczuciową wypełnia miłością do pracy. Do czasu jednak, kiedy na jej służbowej drodze, wyłoniony w castingu do „You Go Girl”, stanie Adam. Serce Rosie bije mocniej po raz pierwszy od wielu lat. Daje się zaprosić na pierwszą randkę i od tej pory jej życie zmienia się. Chłopak jest wręcz ideałem, z jednym jednak wyjątkiem - ma 11 lat mniej niż ona, a takie związki w Los Angeles, nawet w branży rozrywkowej, nie są mile widziane.
     Scenariusz i reżyseria Amy Heckerling. Obsada: Michelle Pfeiffer, Paul Rudd, Tracey Ullman, Saoirse Ronan. USA, 2007.
oprac. OK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama