UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Należe do lekarza rodzinnego w Life klinica, mam choroby przewlekłe, systematycznie dostarczam dokumenty z leczenia w poradniach specjalistycznycch. Do tej pory nie miałam problemów z lekarzem, jestem jak dotąd właściwie zaopiekowana.
  • Sadząc po słownictwie to wpis pracownika
  • Sadząc po słownictwie to wpis trolla
  • Być może w gabinetach specjalistycznych działających w Life Clinice jest inaczej, ja piszę o teleporadach w ramach POZ (tzw. lekarze rodzinni). Wcześniej nie miałam większych zastrzeżeń do funkcjonowania tej przychodni. Wystarczyłoby teraz, gdyby podano choćby 2-godzinny przedział, kiedy można się spodziewać telefonu od lekarza i byłabym zadowolona, gdyż akurat moja dolegliwość nie wymagała bezpośredniego kontaktu z lekarzem.
Reklama