UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Marszałek zainaugurował Nowy Rok

Elbląg, Marszałek zainaugurował Nowy Rok
(fot. AD)

W sobotę 16 stycznia w Teatrze im. Aleksandra Sewruka odbył się Koncert Noworoczny Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego z udziałem Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej pod dyrekcją prof. Janusza Przybylskiego.

Po noworocznych życzeniach marszałka Jacka Protasa na scenę weszła Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej i jej dyrygent prof. Janusz Przybylski. Koncert rozpoczęły uwertura do „Zemsty nietoperza” oraz aria Księcia Orlovskiego z tejże operetki. Następnie do Anny Baran dołączyła druga solistka Joanna Nehring, obie panie wykonały „Duet – Barcarolla” z opery „Opowieści Hoffmanna”, a potem w teatrze rozbrzmiały utwory Georgesa Bizeta z opery „Carmen”.
       W koncercie wzięli też udział tancerze z Formacji Lotos-Jantar i aktorzy Teatru im Sewruka, którzy wykonali dwie piosenki Marka Grechuty. Koncert zakończyły kompozycje Johanna Straussa.
       Jak powiedział ze sceny marszałek Jacek Protas, koncert ma nawiązywać do tradycji koncertów noworocznych Filharmonii Wiedeńskiej i zagościć na stałe w kalendarzu imprez. Zainteresowanie, jakie wzbudził wśród elblążan, pokazuje, że tego typu przedsięwzięcia cieszą się dużą popularnością.
      

 


      

Justyna Kozłowska-Dyrla, Światowid
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Zainteresowanie, przed na pewno tak, ale w trakcie było już gorzej. .. Ta wymyślona przez reżysera amatora kiepska składanka była śmieszna i mocno bez sensu. Obok siebie Filharmonia, taniec towarzyski i trochę Grechuty. To przykre, że tego rodzaju buble odbywają się w Teatrze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Widzowie 4 os.(2010-01-18)
  • Koncert był niestety czwartej kategorii, nasza zaledwie raczkująca Orkiestra Kameralna gra dużo lepiej. Słychać było, że włodarze z województwa przyjechali na chałturę. Pan dyrektor Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w pewnym momencie nie wiedział o czym mówił - myląc kompozytorów. Jak długo żyję nie wiedziałem, że Georges Bizet skomponował "Bolero" ale może za kulisami był dobry katering stąd ta ignorancja i brak sensu konferansjerskiego wywodu. Wszystkiego słuchało się jak z analogowej płyty, słaba nośność i akustyka. Dobrze, że nie musieliśmy płacić za bilety.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    meloman(2010-01-18)
  • a mnie się podobało. Szkoda tylko, że tylu malkontentów wypisuje tu gorzkie żale. Zrozumiałam ideę pokazania działań placówek kultury podległych województwu i słusznie, że zwrócono mi na to uwagę. Nie wiem dlaczego sądziłam, że teatr i Światowid podlegają pod miasto? Mam nadzieję, że marszałek nie będzie brał pod uwagę opinii powyżej planując organizację kolejnego koncertu. Niebawem będziemy pustynią, jeśli chodzi o tego typu wydarzenia kulturalne. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Stanisława(2010-01-19)
  • Oj mamy wpis samego organizatora! W tej dziedzinie jest u nas jak najlepiej choćby EOK czy ETK, a to była chałturka z podłożem politycznym. W tym koncercie jeszcze brakowało np. pokazu mody albo tańca na rurze.
  • Stanisławie się podobało bojest głucha
Reklama