Teatr im. A. Sewruka w Elblągu zaprasza na kolejne spotkanie w ramach Elbląskiej Sceny Literackiej. Tym razem naszym gościem będzie Monika Maciasz z Gdańska.
Biogram, którym się podzieliła, jest dość enigmatyczny i intrygujący. Czego bowiem możemy spodziewać się po osobie, która pisze o sobie:„Byłam listonoszem i nie umiem jeździć na łyżwach. Czasami potrzebuję się zgubić. Zależnie od nastroju mam różne charaktery pisma. Chciałabym być ptakiem, mieć puste kości.”
Taka jest właśnie Monika, która poza tymi kilkoma szczegółami, będzie musiała wyjaśnić swój związek z poezją, lumpeksami i wolnymi sądami. Do tego zostanie dokładnie przepytana o swoje dotychczasowe osiągnięcia i publikacje, bo ciągle ich przybywa. Spotkanie poprowadzi Kamila Łyłka.
Program wieczoru umili nam saksofon Andreia Bobnisa, wystawa prac Jarka Kwaśniaka "ciemne czasy" i warsztaty "Ruszaj słowami". Wstęp oczywiście wolny!
Zapraszamy 20 listopada o godz. 18:30 na Małą Scenę!
death line
końca
nie widać
położenie geograficzne duszności
to współrzędne płuc i pleców
boli mnie krzyż – mówiłaś
a ja myślałam, że boli cię śmierć
tego żyda którego przybili do drewna
ciebie bolało życie noszone
na karku dni
ciągnięcie mężczyzny który zadawał
pręgi bo zupa była
za słona
zasłona milczenia
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Taka jest właśnie Monika, która poza tymi kilkoma szczegółami, będzie musiała wyjaśnić swój związek z poezją, lumpeksami i wolnymi sądami. Do tego zostanie dokładnie przepytana o swoje dotychczasowe osiągnięcia i publikacje, bo ciągle ich przybywa. Spotkanie poprowadzi Kamila Łyłka.
Program wieczoru umili nam saksofon Andreia Bobnisa, wystawa prac Jarka Kwaśniaka "ciemne czasy" i warsztaty "Ruszaj słowami". Wstęp oczywiście wolny!
Zapraszamy 20 listopada o godz. 18:30 na Małą Scenę!
death line
końca
nie widać
położenie geograficzne duszności
to współrzędne płuc i pleców
boli mnie krzyż – mówiłaś
a ja myślałam, że boli cię śmierć
tego żyda którego przybili do drewna
ciebie bolało życie noszone
na karku dni
ciągnięcie mężczyzny który zadawał
pręgi bo zupa była
za słona
zasłona milczenia
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Kamila Łyłka, kierownik literacki