UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @antypis za smoleńsk w 90 % odpowiada dowódca czyli Protasiuk a w 10% około 20 osób w tym Bogdan Klich minister MON I te około 20 osób powinno dawno siedzieć. Powiem ci więcej żeby Mirosławiec - też Klich był właściwie potraktowany to by nie było Smoleńska.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    były_pilot(2019-01-20)
  • @były_pilot - Jeżeli znasz odpowiedź kto jest winny to co sądzisz o komisji maciarewicza i teorii wybuchu ? słucham
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    antypis(2019-01-20)
  • @antypis - Ostatnio na gdańskim lotnisku z widocznością 480 m w poziomie oraz 80 m w pionie i czynnym system ILS II 6 samolotów próbowało wylądować. 4 samoloty wylądowały po 2-3 próbach podejścia. 2 samoloty odleciały do Warszawy. W Smoleńsku była widoczność w poziomie poniżej 200 m. oraz w pionie ok. 30 m. System naprowadzania z czasów II wojny światowej. Czy to nie przekonuje iż szaleństwem była próba lądowania. Ścieżka zniżania była bardzo ostra i przekraczała dane czek listy dla samolotu Tupolew. Zamieszanie z danymi meteorologicznymi, ,, brak decyzji dysponenta, ,co do zmiany lotniska. .. .W Świadkach Iławeckich w, ,stodole, ,z systemem Eszelon zanotowano wszystkie dane i rozmowy z pokładu samolotu. (mogą rejestrować systemy naziemne z odległości ok. 1000 km. ). Pozostaje pytanie co robiła wieloosobowa delegacja CIA w ciągu tygodnia przed wylotem TUTKI w Warszawie z zastępcą szefa ds operacji specjalnych. Dlaczego zlikwidowano nawet fundament po hangarze. Dlaczego brak dokumentacji fotograficznej i filmowej z lotniska przed startem. Ślad katastrofy w Smoleńsku jest w kształcie śledzia ok. 350 m długi i ok. 60 m szeroki w czołowym miejscu. Podejście od wschodu, ponad głębokim jarem i zadarcie samolotu przy wyjściu z jaru skutkowało zmniejszeniem siły nośnej płatowca mimo szybkości ok 320 km/h. Powyższe informacje są w internecie. Zdjęte zostało zdjęcie satelitarne katastrofy z satelity przez NASA(?).
  • @klmn - Danych do teorii spiskowych wystarczy wam na kolejne 50 lat. tak na prawdę jedna osoba kazała lądować i nie był to Eszelon.
Reklama