UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Gosc1 - A były wtedy np ciężarówki? Z towarem do Gdańska prawie pół godzinę ciężarówka. To Ty np buduj statek, w Elblągu załaduj ze samochodu, potem płyń do Gdańska a tam rozładuj na następny samochód za konkurencyjna cena (dlatego cały wykop jest jedna wielka gra/manipulacja polityczna PiS-u ) Zrobisz to? Przecież to złoty zarobek? Jak tak bank ci dziś jeszcze da zaliczkę na budowy statek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    6
    rrrrrr(2019-01-02)
  • Nie jest bo wożenie ponadgabarytowych towarów z tutejszych firm wymaga oprócz kierowcy ciężarówki jeszcze 2 kierowcy pilota, taki skład ma ograniczenia transportowe i prędkościowe. A poza tym w naszym kraju zaczyna brakować kierowców już brakuje ponad 100 tysięcy i ta luka będzie się pogłębiać, na zachodzie Europy korzysta się z transportu wodnego na dużą skalę i jest on opłacalny nawet między miastami oddalonymi o kilkadziesiąt km. Dodatkowo barka przewiezie tyle towarów co ze 20 tirów spali dużo mniej paliwa i potrzebuje tylko 3-4 członków załogi, a nie 20 kierowców, a przy uwzględnieniu pilotów 40. Dodatkowo TIR musi płacić za przejazd S7 i niszczy drogę taki z ciężkim ponadgabarytem, jak przejedzie po asfalcie raz to tak jakby w tym samym miejscu przejechało 160 tys aut osobowych. Dodatkowym atutem transportu wodnego jest to, że nie dotyczą go korki, niech ktoś jedzie np w lato z ciężarówką do Trójmiasta.
Reklama