UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • To jest chore/np. jedzie TIR za nim autobus i ze dwadzieścia samochodów osobowych. .. do przejścia zbliża się pieszy, hamuje załadowany 40 tonowy TIR autobus i samochody osobowe. Przez przejście przeszedł jeden pieszy. .. cala kolumna rusza TIR ma najciężej. .. za 300 metrów następne przejście. .. pieszy zbliża się do przejścia. .. Tak wygląda walka ze smogiem, spalinami z samochodów i pyłem z okładzin hamulców. Jeżdżę samochodami ciężarowymi i nieraz też korzystam z przejść jako pieszy i zawsze wychodzę z takiego założenia że łatwiej jest zatrzymać się i ruszyć z miejsca pieszemu. .. niż załadowanemu samochodowi ciężarowemu o masie 35 ton.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    32
    11
    C...E.(2021-05-20)
  • @C...E. - Jak to jest, że inne kraje UE ogarniają te proste zasady, dzięki czemu mają zdecydowanie mniej ofiar na przejściach, nie wspominając o czystszym powietrzu, a w Polsce próba ochrony pieszych nagle zmniejszy ich bezpieczeństwo oraz pogorszy jakość środowiska? Będę zobowiązany za rzeczową odpowiedź.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    10
    Ciekawski(2021-05-20)
  • @Ciekawski - Bo w innych krajach nie ma takich sytuacji, że jakiś człowiek czy kobieta stoi sobie przed przejściem dla pieszych, a jak samochód się zatrzymuje to mówią: a tak sobie stoję tylko, albo gadam z kolegą, a przechodzić nie chcę, jest też w Polsce dużo ludzi starszych, którzy nigdy nie siedzieli za kierownicą i mają gdzieś zasady ruchu drogowego i robią co chcą, chodzą w niedozwolonych miejscach itp. Na zachodzie tego nie ma, bo tam każdy wie, że jak podchodzi do przejścia to chce przejść a nie jak w Polsce, że sobie stoi, ale nie chce przejść tylko gadać z koleżanką czy kolegą.
  • @C...E. - Teraz będzie za to większe zużycie paliwa i kloców hamulcowych i więcej spalin w mieście, większe korki, spadek płynności ruchu. Chyba o to chodziło w tym poronionym pomyśle.
  • @C...E. - Masz 1000% racji. też mam takie same przemyślenia. Ekologia i wszelka logika biorą w łeb!
  • @Ciekawski - Chętnie odpowiem. Na zachodzie tranzyt tirów przez miasta i mieściny to rzadkie kuriozum. U nas codzienność. O martwym polu kierowcy ruszającego z miejsca tira słyszał? Jak nie, to usłyszy, po pierwszym zmielonym pieszym na przejściu. Najpierw infrastruktura, potem małpowanie zachodu. Tyle.
  • Przeczytaj to co napisałeś, uwierz mi że sam ze sobą pociśniesz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Paralityk(2021-05-21)
  • @C...E. - Taki jest urok jazdy przez miasto, a w ogóle to TIR'y powinny mieć zakaz wjazdu do centrum miasta. ..
Reklama