W czwartek 24 maja odbędzie się kolejna debata o filantropii. Tym razem temat przewodni dyskusji to „Filantropia i wizerunek”. Debata odbędzie się 24 maja w kawiarni „Muza” w Światowidzie. Początek o godz. 18.
Pretekstem do spotkania jest premiera drugiego filmu realizowanego w ramach projektu Fundacji Elbląg „Oblicza elbląskiej filantropii”. Jego głównymi bohaterami są szefowie firmy Techtrans - Ireneusz Ziemiński oraz Andrzej Szmit.
Twórcy filmu starali się wyjaśnić, czy istnieje zależność pomiędzy dobroczynnością a budowaniem wizerunku przedsiębiorstwa. Na pytania o granice między PR-em a filantropią odpowiadają m.in. dr Krzysztof Sidorkiewicz z Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu oraz Bogumiła Salmonowicz, doradca personalny. Młodzi filmowcy ze studia Fundacji Elbląg odwiedzili również z kamerą tych, którym firma Techtrans pomaga. Nie zabrakło oczywiście klubu sportowego Techtrans-Darad Elbląg, który może pochwalić się grą w ekstraklasie piłki ręcznej mężczyzn. Prezes klubu Zenon Korzeniowski opowiada m.in. o początkach współpracy z przedsiębiorstwem Techtrans.
Po prezentacji filmu odbędzie się debata, w trakcie której zaproszeni goście, wspólnie z filantropami, zastanowią się nad zależnością pomiędzy dobroczynnością a PR-em.
Projekt „Oblicza elbląskiej filantropii” realizowany jest ze środków Unii Europejskiej.
Twórcy filmu starali się wyjaśnić, czy istnieje zależność pomiędzy dobroczynnością a budowaniem wizerunku przedsiębiorstwa. Na pytania o granice między PR-em a filantropią odpowiadają m.in. dr Krzysztof Sidorkiewicz z Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu oraz Bogumiła Salmonowicz, doradca personalny. Młodzi filmowcy ze studia Fundacji Elbląg odwiedzili również z kamerą tych, którym firma Techtrans pomaga. Nie zabrakło oczywiście klubu sportowego Techtrans-Darad Elbląg, który może pochwalić się grą w ekstraklasie piłki ręcznej mężczyzn. Prezes klubu Zenon Korzeniowski opowiada m.in. o początkach współpracy z przedsiębiorstwem Techtrans.
Po prezentacji filmu odbędzie się debata, w trakcie której zaproszeni goście, wspólnie z filantropami, zastanowią się nad zależnością pomiędzy dobroczynnością a PR-em.
Projekt „Oblicza elbląskiej filantropii” realizowany jest ze środków Unii Europejskiej.
oprac. PD