UWAGA!

Pozyskaj wartościowe leady - zobacz, jak to zrobić

 Pozyskaj wartościowe leady - zobacz, jak to zrobić

Wciąż zastanawiasz się, dlaczego pozyskane przez Ciebie leady w żaden sposób nie zwiększają sprzedaży? Niemal pewne jest, że osiadasz kontakty do osób, które są niezainteresowane ofertą, a Twoje maile trafiają do spamu. Jak wygenerować wartościowe leady?

Określ, kim są Twoi odbiorcy
        Czy potrafisz określić, kim są Twoi odbiorcy? Jeśli wiesz, czym jest branding, z pewnością potrafisz wskazać, do kogo kierujesz swoje produkty i usługi. Leady przyniosą rezultaty w postaci zwiększenia sprzedaży, jeżeli kampanie będą trafiać do grupy docelowej. W przeciwnym razie maile i inne formy marketingu dotrą do odbiorców, którzy poszukują zupełnie innych produktów i usług. Tak dzieje się zwykle, gdy firma zdecyduje się na zakup przypadkowych leadów. Co prawda, w ten sposób szybko buduje się szeroką bazę kontaktów do potencjalnych klientów, lecz często znajduje się w niej jedynie kilka wartościowych numerów telefonu lub adresów mailowych.
        
       Postaw na leady organiczne

        Jeżeli chcesz uniknąć zbudowania szerokiej bazy leadów, która przynosi Ci mizerne korzyści, postaw na leady organiczne. Generowanie leadów organicznych polega przede wszystkim na przyciąganiu osób, które naprawdę są zainteresowane Twoją ofertą. Wystarczy, że zaoferujesz im coś ciekawego, a grupa docelowa sama pozostawi Ci swoje dane kontaktowe, klikając w landing page.
        
       Do wygenerowania leadów organicznych często wystarczająca jest przemyślana strategia mailingowa. Zaoferowanie grupie docelowej rabatów w zamian za subskrypcję newslettera lub wysyłania sms-ów z dodatkowymi kodami promocyjnymi zwykle pozwala szybko poszerzyć liczbę posiadanych leadów. Dodatkowo każda akcja będzie generowała znacznie większe zyski niż w przypadku informowania o niej przypadkowych kontaktów.
        
       Aby wygenerować leady organiczne, pamiętaj o tym, że Twoja oferta powinna być wartościowa dla odbiorców. Zaproponuj im coś, co przełoży się na realne korzyści. Jeśli nie spełnisz obietnic o przesyłaniu dodatkowych rabatów lub możliwości zakupu produktów z limitowanych edycji, stracisz leady, które udało Ci się pozyskać. Niedotrzymanie obietnicy przełoży się również na utratę zaufania wśród grupy docelowej oraz pogorszenie wizerunku marki. Wszystkie prace związane z lead generation pójdą na marne.
        
       Skorzystaj z pomocy specjalistów
        Samodzielne przeprowadzenie brandingu i generowanie leadów jest czasochłonne i trudne, dlatego dobrze jest zasięgnąć porady u specjalistów. Agencje zajmą się zarówno wykreowaniem Twojej marki, jak i utrzymaniem stałych relacji z konsumentami. Ich wsparcie pozwoli Ci znaleźć swoją niszę na rynku, a następnie utrzymać się na nim, nawet gdy konkurencja będzie coraz większa.
      
      

       ---- materiał płatny -----

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie