Po raz kolejny poruszam temat dotyczący przebudowy kładek na rzece Elbląg i związanej z tym „zastępczej” komunikacji. Jak dowiedzieliśmy się dwa tygodnie temu, żadna z kładek, niestety, nie zostanie ukończona w tym roku choć Pan Wiceprezydent w sierpniu zapewniał, że most powstanie w grudniu.
*
Pojawiła się informacja, że termin oddania kładki to początek wiosny. Patrząc na wcześniejsze terminy oddania, ta data też jest mało prawdopodobna, gdyż plac budowy, jak wyglądał w sierpniu, tak wygląda teraz.
Chodzi mi głównie o to, żeby zmienić rozkład jazdy linii Z. Ułożony jest on zupełnie bezmyślnie, gdyż koliduje z kursami linii 14. Różnice to 2-3 minuty. Po tym czasie brak jakiegokolwiek autobusu przez 40 min. Czy to jest normalne? Raz już poruszałem ten temat w artykule „Zastępcza nie znaczy prowizoryczna”. Jak widać, ZKM i ratusz nic sobie z tego nie zrobili.
Oczywiście, daliście nam autobus, na odczepnego. Tylko niech droga z Zawodzia na Plac Słowiański trwa 10 min., jak wtedy, kiedy były kładki. Bo teraz przejście z Zawodzia na Plac Słowiański zajmuje ponad 20 min., a przejazd autobusem nieraz o wiele dłużej, gdyż trzeba czekać na przystanku ok 40 min.
Stan techniczny autobusów linii Z również pozostawia wiele do życzenia. Ostatnio miałem sytuację, że musieliśmy pchać autobus, żeby odpalił, gdyż rozrusznik odmówił posłuszeństwa.
Proszę, niech ten artykuł zwróci uwagę kogoś z ZKM bądź z Rady Miasta, bo stanie i marznięcie w zimę na przystankach, czekając na autobus przez 40 min., nie jest przyjemne.
* Sprostowanie
To była nieprawdziwa informacja. Firma Warbud nie jest autorem dokumentacji. Zgodnie z kontraktem właścicielem dokumentacji projektowej jest inwestor, czyli Gmina Miasto Elbląg. Autorem projektu jest Biuro Projektów Inżynierskich „Redan”. Firma Warbud jest generalnym wykonawcą realizującym roboty zgodnie z otrzymanym projektem.
Józef Pieczulski, kierownik projektu
Pojawiła się informacja, że termin oddania kładki to początek wiosny. Patrząc na wcześniejsze terminy oddania, ta data też jest mało prawdopodobna, gdyż plac budowy, jak wyglądał w sierpniu, tak wygląda teraz.
Chodzi mi głównie o to, żeby zmienić rozkład jazdy linii Z. Ułożony jest on zupełnie bezmyślnie, gdyż koliduje z kursami linii 14. Różnice to 2-3 minuty. Po tym czasie brak jakiegokolwiek autobusu przez 40 min. Czy to jest normalne? Raz już poruszałem ten temat w artykule „Zastępcza nie znaczy prowizoryczna”. Jak widać, ZKM i ratusz nic sobie z tego nie zrobili.
Oczywiście, daliście nam autobus, na odczepnego. Tylko niech droga z Zawodzia na Plac Słowiański trwa 10 min., jak wtedy, kiedy były kładki. Bo teraz przejście z Zawodzia na Plac Słowiański zajmuje ponad 20 min., a przejazd autobusem nieraz o wiele dłużej, gdyż trzeba czekać na przystanku ok 40 min.
Stan techniczny autobusów linii Z również pozostawia wiele do życzenia. Ostatnio miałem sytuację, że musieliśmy pchać autobus, żeby odpalił, gdyż rozrusznik odmówił posłuszeństwa.
Proszę, niech ten artykuł zwróci uwagę kogoś z ZKM bądź z Rady Miasta, bo stanie i marznięcie w zimę na przystankach, czekając na autobus przez 40 min., nie jest przyjemne.
* Sprostowanie
To była nieprawdziwa informacja. Firma Warbud nie jest autorem dokumentacji. Zgodnie z kontraktem właścicielem dokumentacji projektowej jest inwestor, czyli Gmina Miasto Elbląg. Autorem projektu jest Biuro Projektów Inżynierskich „Redan”. Firma Warbud jest generalnym wykonawcą realizującym roboty zgodnie z otrzymanym projektem.
Józef Pieczulski, kierownik projektu