UWAGA!

Teraz ja - Miejska reklama w polu?

 Elbląg, Miejska reklama w polu?
fot. nadesłane przez Czytelnika

Reklama dźwignią handlu – tak mówi stare kupieckie przysłowie. A że dziś towarem jest prawie wszystko, to i miasta zmuszone są do promocji swoich atutów. Jednak reklama reklamie nie równa i nie każdym sposobem można odnieść sukces.

Obecne władze miasta od samego początku zapowiadały potrzebę usprawnienia promocji miasta. Wskazywano na konieczność szerszej reklamy Elbląga jako miejsca przyjaznego inwestorom, ale i zarazem ciekawego turystycznie. By to zrealizować znacznie zwiększono budżet na ten cel.
       Można oczywiście dyskutować o tym, czy wydawanie setek tysięcy złotych na klubu sportowe czy też bilbordy jest właściwym. Niewątpliwym kryterium oceny mogą być ich skutki. Seria plakatów „Malowniczy Elbląg zaprasza” już rozsławiła nasze miasto w Polsce, ale nie tak jak byśmy tego chcieli. Nominacja w konkursie na najgorsze reklamy mijającego roku nie jest budująca. Niestety, a raczej stety, jej skuteczność jest ograniczona ponieważ jeden z szerokoformatowych plakatów znajduje się w okolicach Pasłęka... przy starej siódemce. Jest to reklama w polu o zerowym oddziaływaniu i dzięki temu od prawie pół roku turyści nie mają okazji by skusić się na „Malowniczy Elbląg”. Czy taka niegospodarność jest celowa?
      
Autor Teraz Ja
Liczba publikacji: 9
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
3.7 6 55

A moim zdaniem...

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Efekty promocji to sprawa drugorzędna, najważniejsza jest promocja !!!!! Plan promocji za rok 20011 wykonany, nawet przekroczony !!! Trzynasta pensja za promocję miasta pewniejsza niż w banku !!!
  • wydział promocji miał do dyspozycji w tym roku 1,5mln zł powinno się przedstawić publiczne zestawienie na co wydano tak dużą kwotę
  • Lepsze jaja z tą reklamą można zobaczyć jadą z Kazimierzowa w stronę Elbląga jest schowana za ekran wyciszający i jej nie widać. I tuż kawałek dalej za ekranem jest ustawiona reklama nie w tym miejscu gdyż zaprasza po minięciu Elbląga. To mądry wybrał miejsce. KPINY.
  • Tyle osób zatrudnionych w Wydziale Komunikacji Społecznej, Strategii - wstyd !!!!
  • Reklama jest fajna, przyciągająca, a konstrukcje porządne trzeba zamówić i postawić, najwyższy czas, jest przecież tyle firm w Polsce specjalizujących się w wykonawstwie takowych, poprzednia ekipa też tego nie zrobiła, to dziwne na tyle wydanych już pieniędzy w promocji miasta !
  • w tym pomyśle jest jakiś haczyk wg mnie może chodzi o przyzwyczajanie elblążan do tego hasła i w następnych wyborach p. Nowaczyk wystąpi z przesłaniem "Malowniczy Prezydent przeprasza"
  • Bardzo cieniutko. Ja na tej reklamie mojego miasta widzę DUŻY CZARNY MINUS
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    tomektomektomek(2011-12-07)
  • Azael Wg mnie to rysowało jakieś dziecko. Być może dziecko kogoś "ważnego" i dlatego taki a nie inny projekt przeszedł. To wygląda jak rysunek 1-2go-klasisty. Jestem grafikiem i specjalistą od efektów specjalnych w filmach i zrobienie banneru promującego Elbląg, zrobienie tego z klasą i na poziomie to dla grafika nie problem. Znalezienie pomysłu, jeszcze jak jest grupa osób, to również nie problem. Niestety w Elblągu jestem bezrobotny :( Ale jak widać Wydział Promocji Miasta ma już obsadzone funkcje odpowiedzialne ze grafikę i kreatywność. Szkoda, że na tak niskim poziomie. A poza tym wydaje mi się, że Biuro chyba nie ma nawet własnych grafików i kreatywnych tylko opłaca zlecenia wydawnictwom, które to mają wykonywać. Szkoda, bo to fundamentalny brak kompetentnych osób tak potrzebnych w koordynacji. I jak tu oczekiwać bannerów czy filmów, zwiastunów, ulotek itp. na poziomie. Czemu np. miasto we współpracy z Wojem Ławrynowiczem nie nakręci spotów reklamowych miasta. Polecam obejrzenie na YT filmików trailerów na jubileusz Grunwaldu. To na prawdę nie są olbrzymie pieniądze, a mając dobry pomysł można wiele zdziałać.
  • Bicie piany - artykuł na ten temat zamieściłem kilka miesięcy temu na PortElu i nic. Władza napisała że to najnowocześniejszy sposób reklamy. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Sławomir Czerniak(2011-12-07)
  • Azael Może gdyby opinia publiczna była również informowana o imieniu i nazwisku twórcy takiego czy innego "gniota" to by się jeden z drugim trochę powstydził wypuszczać takie buble. A tak to mówi się "miasto", "urząd", "biuro". Wszystko anonimowe i w zasadzie nie wiadomo kto stworzył to "coś", kto to "coś" zatwierdził. Wielka anonimowość i niedookreślenie odpowiedzialności. A swoją drogą jak zauważył jeden z komentatorów: faktycznie z daleka z tego obrazka można domyślić się jedynie kształtu bramy targowej, przy której widać wielki, czarny minus.
  • Jestem za
  • Podstawa to zdecydować w końcu jaki ma być Elbląg: sportowy, akademicki, nowych technologii, kulturalny czy może turystyczny, A reklama i logo jak logo ważne że jest. .. .o gustach się nie dyskutuje- chociaż fakt, miejsca reklamy ważna sprawą :)
Reklama