UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Należałoby napisać, czy w dotychczas słabo piszących szkołach pisali najsłabsi uczniowie, czy np. nie sugerowano im, że jak źle piszą, żeby nie przychodzili na testy. .. Coś tutaj nie zgadza się. Wiadomo jaki poziom reprezentuje, jakie ma sukcesy i ilu laureatów SP 21,a np szkoła położona w sąsiedztwie. Wynik testu nie oddaje tego, a fakty i poziom uczniów jest oczywisty.
  • Szkoła 14 ma słabszych uczniów i choćby nauczyciele na głowie stanęli - ciężko osiągnąć sukces. Brak pracy rodziców z dziećmi. W innych szkołach - uczniowie mają pomoc w domu.
  • Laureaci - " ciśnięci" i zauważani jako jedyni w szkole 21 - nie nadrobią wyniku za resztę uczniów. Może warto popracować również z tą " resztą" - zazwyczaj pomijaną, bo są słabsi, gorsi, nie przynoszą sukcesów. .. ..
  • W oczy kole, że szkoła położona w sąsiedztwie jest prawie tak samo dobra, jak SP21 ? że z uczniem mniej zdolnym, można wypracować taki wynik?? Skąd te uprzedzenia?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    1111111!(2015-07-04)
Reklama