UWAGA!

Miasto szuka kulturalnych pracowników

 Elbląg, Departament Kultury i Promocji mieści się w Ratuszu Staromiejskim
Departament Kultury i Promocji mieści się w Ratuszu Staromiejskim (fot. Anna Dembińska, arch. portEl)

Bo kultura w naszym mieście rośnie w siłę, przynajmniej osobową. Ratusz szuka specjalistów, którzy będą działać na kulturalnym polu, jak również zadbają o promocję Elbląga w mediach społecznościowych. Chętni mogą składać cv do 16 sierpnia.

W Departamencie Kultury i Promocji pracuje 8 osób (licząc razem z dyrektorem). 1 sierpnia rozwiązano referat kultury, z pracy zwolniła się jedna osoba więc potrzebne są przetasowania. Poszukiwany jest grafik komputerowy i specjalista ds. mediów społecznościowych oraz główny specjalista ds. kultury.
       - Miasto chce być bardziej aktywne w mediach społecznościowych. Jest już obecne na Facebooku, Twitterze oraz w serwisie YouTube, ale chce także na Instagramie i Snapchacie – wyjaśnia Łukasz Mierzejewski z biura prasowego UM w Elblągu. - Specjalista w tym zakresie jest więc pożądany.
       To praca na pół etatu, a od kandydatów wymaga się m. in. wykształcenia wyższego o kierunku: marketing, reklama, ekonomia lub dziennikarstwo, doświadczenia w tematyce mediów społecznościowych, a także wiedzy i doświadczenie w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych.
       Codzienna aktywność na fb czy wrzucanie zdjęć z wakacji na Instagrama może nie wystarczyć. Szansę na pracę mają ci, którzy zawodowo podchodzą do roli mediów społecznościowych w promowaniu produktu, usługi, eventu.
       Poszukiwany jest również grafik komputerowy (i również na pół etatu). Tu kluczowa będzie znajomość programów graficznych typu: Adobe Ilustrator, Photoshop, Quark, InDesign, CorelDraw, jak również umiejętność obróbki i korekty zdjęć oraz montażu fotograficznego i filmowego.
       Miasto szuka też głównego specjalisty ds. kultury. Idealny kandydat powinien m. in. mieć wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, bo jego nadrzędnym zadaniem będzie zapewnienie prawidłowej realizacji zadań z zakresu kultury w Departamencie Promocji i Kultury. To już zajęcie na pełen etat.
       Zainteresowani mogą składać swoje cv do 16 sierpnia. Póki co, nie wpłynęła żadna oferta, a nabór trwa od 5 sierpnia. Jednak urzędnicy są spokojni – chętni się znajdą.
      
A

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Jak się patrzy praca dla Sepuku! Tylko gdzie on jest czyżby pojechał na zlewozmywak na wyspę?!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    2
    Yataman(2016-08-10)
  • Chętny z nadania zawsze się znajdzie. Kolejna ustaweczka?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    17
    2
    czytelnikeb(2016-08-10)
  • Czy oprócz kwalifikacji trzeba być wyznawcą pisu ?
  • A po co tu potrzebne wykształcenie wyższe ?
  • No nie wiem czy się znajdą wymagania mają z kosmosu, najlepiej to chcieliby ideał a płacą grosze, coś za coś panie i panowie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    Amreen(2016-08-10)
  • No i proszę, czy przy pomocy takich " decyzji " pan Wróblewski rozwiąże. .. rozwój turystyki / brak programu / w naszym mieście? Ale co tam, jak się nie wie jak, to się robi tak.
  • "jak również zadbają o promocję Elbląga w mediach społecznościowych. ' spokojnie i bez zatrudnienia. .. zareklamuję. : )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    pampi-ZAWADA(2016-08-10)
  • Kandydaci są już dawno wybrani i będą to osoby powiązane z obecnymi pracownikami UM i spółek komunalnych
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    1
    RedaktorJabłkalski(2016-08-10)
  • No raczej bezrobotny przemytnik to to nie będzie
  • Na głównego specjalistę tylko takie wymagania co do stażu pracy i wykształcenia: "wykształcenie wyższe z kierunku nauk humanistycznych, pedagogika, administracja lub dziennikarstwo, co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż na stanowisku kierowniczym" (ogłoszenie znalazłem na stronie urzędu). To wystarczy mieć 3-letni staż pracy i można zostać głównym specjalistą? Toć ludzie w urzędach w całej Polsce pracują po 20 lat i nie są głównymi specjalistami, tylko co najwyżej inspektorami. Proszę a w Elblągu można. Chyba złożę ofertę, jak nie ma chętnych. Jakby mnie zatrudnili, to wrócę do Elbląga.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    niegdyśelblążanin(2016-08-10)
  • Czyli szykują się transfery z mediów lokalnych do urzędu :) Szybko, szybko, bo letnie okienko transferowe niedługo się zamknie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    1
    transfer:)(2016-08-10)
  • Po to wykształcenie wyższe, bo osoby które mają już tę posadę właśnie takie mają wykształcenie, a kadry UM nie chcą sobie robić zamieszania z setkami zgłoszeń, które i tak nie wygrają w "konkursie"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4
    0
    RedaktorJabłkalski(2016-08-11)
Reklama