Bo kultura w naszym mieście rośnie w siłę, przynajmniej osobową. Ratusz szuka specjalistów, którzy będą działać na kulturalnym polu, jak również zadbają o promocję Elbląga w mediach społecznościowych. Chętni mogą składać cv do 16 sierpnia.
W Departamencie Kultury i Promocji pracuje 8 osób (licząc razem z dyrektorem). 1 sierpnia rozwiązano referat kultury, z pracy zwolniła się jedna osoba więc potrzebne są przetasowania. Poszukiwany jest grafik komputerowy i specjalista ds. mediów społecznościowych oraz główny specjalista ds. kultury.
- Miasto chce być bardziej aktywne w mediach społecznościowych. Jest już obecne na Facebooku, Twitterze oraz w serwisie YouTube, ale chce także na Instagramie i Snapchacie – wyjaśnia Łukasz Mierzejewski z biura prasowego UM w Elblągu. - Specjalista w tym zakresie jest więc pożądany.
To praca na pół etatu, a od kandydatów wymaga się m. in. wykształcenia wyższego o kierunku: marketing, reklama, ekonomia lub dziennikarstwo, doświadczenia w tematyce mediów społecznościowych, a także wiedzy i doświadczenie w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych.
Codzienna aktywność na fb czy wrzucanie zdjęć z wakacji na Instagrama może nie wystarczyć. Szansę na pracę mają ci, którzy zawodowo podchodzą do roli mediów społecznościowych w promowaniu produktu, usługi, eventu.
Poszukiwany jest również grafik komputerowy (i również na pół etatu). Tu kluczowa będzie znajomość programów graficznych typu: Adobe Ilustrator, Photoshop, Quark, InDesign, CorelDraw, jak również umiejętność obróbki i korekty zdjęć oraz montażu fotograficznego i filmowego.
Miasto szuka też głównego specjalisty ds. kultury. Idealny kandydat powinien m. in. mieć wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, bo jego nadrzędnym zadaniem będzie zapewnienie prawidłowej realizacji zadań z zakresu kultury w Departamencie Promocji i Kultury. To już zajęcie na pełen etat.
Zainteresowani mogą składać swoje cv do 16 sierpnia. Póki co, nie wpłynęła żadna oferta, a nabór trwa od 5 sierpnia. Jednak urzędnicy są spokojni – chętni się znajdą.
- Miasto chce być bardziej aktywne w mediach społecznościowych. Jest już obecne na Facebooku, Twitterze oraz w serwisie YouTube, ale chce także na Instagramie i Snapchacie – wyjaśnia Łukasz Mierzejewski z biura prasowego UM w Elblągu. - Specjalista w tym zakresie jest więc pożądany.
To praca na pół etatu, a od kandydatów wymaga się m. in. wykształcenia wyższego o kierunku: marketing, reklama, ekonomia lub dziennikarstwo, doświadczenia w tematyce mediów społecznościowych, a także wiedzy i doświadczenie w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych.
Codzienna aktywność na fb czy wrzucanie zdjęć z wakacji na Instagrama może nie wystarczyć. Szansę na pracę mają ci, którzy zawodowo podchodzą do roli mediów społecznościowych w promowaniu produktu, usługi, eventu.
Poszukiwany jest również grafik komputerowy (i również na pół etatu). Tu kluczowa będzie znajomość programów graficznych typu: Adobe Ilustrator, Photoshop, Quark, InDesign, CorelDraw, jak również umiejętność obróbki i korekty zdjęć oraz montażu fotograficznego i filmowego.
Miasto szuka też głównego specjalisty ds. kultury. Idealny kandydat powinien m. in. mieć wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, bo jego nadrzędnym zadaniem będzie zapewnienie prawidłowej realizacji zadań z zakresu kultury w Departamencie Promocji i Kultury. To już zajęcie na pełen etat.
Zainteresowani mogą składać swoje cv do 16 sierpnia. Póki co, nie wpłynęła żadna oferta, a nabór trwa od 5 sierpnia. Jednak urzędnicy są spokojni – chętni się znajdą.
A