UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

On będzie chronił prawa konsumentów

 
Elbląg, Paweł Rodziewicz ma 36 lat
Paweł Rodziewicz ma 36 lat (fot. archiwum prywatne)

Udziela porad oraz informacji prawnych w sprawach dotyczących ochrony konsumentów i pomaga im przy dochodzeniu roszczeń na drodze sądowej. Miejski Rzecznik Konsumentów działa m.in. w takich obszarach jak usługi turystyczne, telekomunikacyjne, umowy zawierane na odległość. W Elblągu tę funkcję będzie pełnił Paweł Rodziewicz.

Wykształcenie wyższe o kierunku prawniczym i ekonomicznym, znajomość przepisów dotyczących m.in. ochrony praw konsumentów, pięć lat doświadczenia zawodowego, w tym rok w obszarze praw konsumentów lub cywilistyce – m.in. takie wymogi postawiono przed przyszłym Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w ogłoszeniu konkursowym. Został nim 36-letni Paweł Rodziewicz. który jest absolwentem wydziału prawa Uniwersytetu Gdańskiego, pracował m.in. jako dziennikarz w jednym z lokalnych portali.
       Jak czytamy na stronie Urzędu Miejskiego: "Kandydat spełnił wymagania formalne, uzyskał wysoką liczbę punktów podczas przeprowadzonego naboru, wykazał się wiedzą, znajomością ustaw wskazanych w ofercie i doświadczeniem z zakresu objętego naborem".
       Jak dodaje Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego prezydent zatwierdził ten wybór, teraz Paweł Rodziewicz musi jeszcze podpisać umowę.
       - Staramy się, aby wydarzyło się to jak najszybciej, być może uda się to sfinalizować jeszcze pod koniec tego miesiąca albo na początku przyszłego – wyjaśnia urzędnik.
       Od 2015 r. Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje w lokalu przy ul. Kosynierów Gdyńskich 42, pok. nr 2. Można się z nim kontaktować pod nr 55 239 34 56.
      
mw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama