UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Zennon. - Oczywiście "uważać", nie "utwardzać". Słownik w telefonie wie lepiej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Zennon.(2019-04-29)
  • Każdy ma prawo napisać coś z błędem szczególnie przy korekcie telefonicznej Oczywiście Nie chce obarczać winą osoby potrąconej ,ponieważ taka osoba ma prawo wbiec na drogę, pod warunkiem że jest to miejsce wyznaczone do wejścia na jezdnię. Oraz tak samo wchodząc na pasy jak i wjeżdżając na nie należy zachować szczególną ostrożność. Samochód zatrzymując się, by przepuścić pieszego daje mu znak że może przejść, ale na dwupasmowej drodze ,zatrzymując się za linią, wyznaczoną ,daje znak kierowcy na pasie obok że na przejściu nikogo niema ,kierowca vana powinien szczególnie zwrócić na tą linię uwagę, w czasie gdy jego auto tworzy martwy punkt zasłaniając pole widzenia innemu kierowcy .
  • Niestety nie zgodzę się z Tobą, że kierowca zatrzymując się za linią daje znak że na przejściu nie ma nikogo. Tu nie powinno być żadnego gdybania - może jest, może nie ma. .. Po to wprowadzono przepis KATEGORYCZNIE zakazujący kierowcy wyprzedzania na pasach i przed nimi oraz omijania pojazdu, który zatrzymał się w celu przepuszczenia pieszego. I tu nie ma miejsca na jakieś odczytywanie nieistniejących znaków innego kierowcy, bo może to skończyć się czyjąś śmiercią. Jeśli samochód zwalnia lub hamuje przed przejściem, lub nawet na nim, to nie robi tego, żeby przetestować czy hamulce równo biorą, ale najprawdopodobniej dlatego, że na pasy wchodzi, lub ma zamiar wejść pieszy. I kierowca obok (o ile nie jest kre.., który nigdy nie powinien otrzymać prawka) musi zdawać sobie sprawę, że jeśli w tym momencie też nie będzie hamował, to może KOGOŚ ZABIĆ. Tu nie powinno być miejsca na zastanawianie się po co kierowca obok się zatrzymuje, tu powinien działać odruch, który w tym momencie samoczynnie wciska pedał hamulca.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    1
    Zennon.(2019-04-29)
Reklama