UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • piszecie o wysokich krzakach, no czyli że jak są, to można jechać bez zatrzymywania?
  • Nie można, tylko co z tego, że się zatrzymasz, jak nic nie widać, jak jedziesz we 2 to pół biedy, bo 2 może wyjść i zobaczyć czy coś jedzie, ale samemu jak sprawdzisz? Tam widać dobrze dopiero jak przodem prawie na tory wjedziesz. Przejazd powinien być tak zbudowany, aby po zatrzymaniu się przed nim pociąg był widoczny z oddali, a nie, że wyjeżdża zza zakrętu, albo zza krzaków i nie ma czasu na reakcję. A co będzie jak pociągi będą jeździć za kilka lat po 200 km/h i więcej? bez przebudowy niebezpiecznych przejazdów się nie obędzie.
  • Marzyciel za kilka lat pociągi przez Pasłęk 200 km/h
Reklama