UWAGA!

----

Reklama pożyteczna i komunikatywna

 Elbląg, Reklama pożyteczna i komunikatywna

 Ciekawym posunięciem reklamowym ze strony dyrekcji Elbląskiego Domu Kultury jest usytuowanie w kilku punktach miasta gablot, w których eksponowane są - oprócz miesięcznych planów pracy - także zajęcia, mówiące o pracy poszczególnych sekcji zainteresowań, działających przy tej placówce - czytamy w Dzienniku Bałtyckim z 23 czerwca 1967 roku.

Taki rodzaj informowania o pracy tej największej placówki kulturalnej w mieście wydaje się spełniać swe zadanie, o czym świadczą choćby grupy ludzi zatrzymujących się przed gablotami.
Z.P.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama