Telefonia Dialog otrzymała dziś międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 przyznany przez holenderską firmę certyfikującą KEMA Quality B.V.
Certyfikat jakości ISO 9001:2000 poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a jego produkty spełniają wymagania międzynarodowe.
- Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług - powiedział Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog. - Wdrożenie normy ISO umożliwi obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki.
Telefonia Dialog jest obecnie jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce. Pierwszy telefon Dialogu zadzwonił w listopadzie 1998 r. Dziś spółka obsługuje 450 tys. abonentów na terenie Dolnego Śląska, Ziemi Lubuskiej, Podbeskidzia, regionów łódzkiego i elbląskiego oraz w Warszawie.
- Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług - powiedział Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog. - Wdrożenie normy ISO umożliwi obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki.
Telefonia Dialog jest obecnie jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce. Pierwszy telefon Dialogu zadzwonił w listopadzie 1998 r. Dziś spółka obsługuje 450 tys. abonentów na terenie Dolnego Śląska, Ziemi Lubuskiej, Podbeskidzia, regionów łódzkiego i elbląskiego oraz w Warszawie.
PD