UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Jejku, ludzie, jak most w Kępkach mógł zamknąć nam drogę do portu w Gdańsku?Wystarczy spojrzeć na mapę i nie pleść bzdur, faktem jest ze most ten zaprojektował kompletny idiota i za to powinien siedzieć-nie mamy juz połączenia wodnego z Malborkiem, no chyba ze kajakiem. Fredek
  • Fredek, most w Kępkach miał pierwotnie być " tymczasowy " ale tak się sprawdził, że zostawili go na stałe; ) a czy nie można było od razu budować stałego tylko wyższego żeby barki mogły pod nim przepływać ?
  • zastanowmy sie co jest tańsze. przekop? czy moze zmiana konstrukcji mostu?
  • alstom buduje turbiny a przekladnie buduje MAAG GEAR FLSMIDTH jak by ktos nie wiedzial pozdr
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kris van dall(2013-01-27)
  • Ciekawe, co pan dyrektor chciałby tranportować do, czy z Malborka w czym podobno przeszkadza most w Kępkach? Jakby spojrzał na mapę, to zauwazyłby jakie to głupie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bolekilolek(2013-01-27)
  • sądzę, że Pan dyrektor miał na myśli rzekę Szkarpawę i most w Drewnicy zbudowany prawie wzdłuż rzeki. Jest to przecież logiczna droga wodna do Gdańska. Jeżeli mamy dyrektorów o takiej wiedzy. .. ..
  • Droga wodna przez Mierzeję Wiślaną i autostrada z Kaliningradu do Berlina to jedyna pewna szansa dla Elbląga. Jak długo będziemy na to czekać? Stare powiedzenie mówi " czemuś biedny? boś głupi" Ludzie od których to zależy -obudźcie się- Z poważaniem Jan Kuriata
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Kuriata(2013-01-27)
Reklama