UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • 99% z was w ogóle nie wie o czym jest mowa, statek hydrograf wybudowany był u finów bo polacy by go budowali kilka lat za miliony a na samym końcu chcieli by go pociąć na złom aż znalazł by sie dobroduszny urząd z dofinansowaniem 100mln zł a na samym końcu zostałby motorówką albo cholera wie czym za 200mln zł, tak samo budowano słynną korwetę ślązak sam kadłub kosztował 500mln zł i budowali go 15 lat, dlatego PżM buduje statki w np Japonii i Chinach, dzisiejsze stocznie polskie to sabotażyści na zlecenie zagranicy która skutecznie pilnuje żeby tutaj nic sie nie udawało + łapówy+biurokracja, a przekop i tor wodny jest za płytki bo powinien mieć głębokość 8 metrów, jakieś tam statki wypłyną do portu ale cała masa statków 100m ma wysokie burty i są głęboko zanurzone takie tłuściochy, dziwne że chcą tylko 5m głebokości
  • A to jak to jest, że buduje się jakoś u nas rocznie ponad 21 tysięcy jachtów, w tym motorowych, katamaranów, buduje się holowniki, żaglowce i wiele innych jednostek większych od tego hydrografa, a także wykonuje się wiele przebudów i buduje się kadłuby, natomiast Ślązak to sprawa polityczna i dlatego tak długo go budowali.
  • łał a kanał i przekop to nie jest polityczny ? w PL nawet chodniki ulice i krawężniki są polityczne, zaje.. kase z budowy Gawrona vel Ślązaka i winnych brak, tak go budowali żeby go nie zbudować i jak najwięcej wyprowadzić szmalu za granicę bo taki był prekaz od starszych i mądrzejszych a stateczek kupicie sobie u nas za granicą przecież i tak wam nic nie zrobią, nawet państwowa spółka PżM uciekła na bahamy i w inne raje dlaczego ? bo mogą, proste ? w PL już dawno poszli by na złom, takie mamy prawo w PL i nikogo to nie interesuję a kolesie 89' w latach 89-99 rozkradli PLO i PżM tak że 80% statków poszło za miliardy do nowych właścicieli z prawie 500 statów w PLO zostały się 2 a w PZM ok 78,winnych brak, brawo
  • Wypłyń cwaniak promem do Szwecji a w porcie zobaczysz jak się w Polsce buduje.
Reklama