UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Pogmatwana i pokrętna a w wielu wypadkach niczym nieuzasadniona działalność inwestycyjna - nie dość, że pozbawiona racji ekonomicznych i gospodarczych, to jeszcze znacząco obciążająca budżet upadającego przemysłowo miasta. Sny o potędze i potencjale schowajmy do kieszeni a mrzonki w rodzaju przekopów i dziwnych instytutów mniemanologii stosowanej pozostawmy w sferze bajek. Czy to rzeczywiście tak trudno w skali miasta przeprowadzić podstawową analizę swot i wybrać wariant rozwiązań i kierunków realnych i pewnych gospodarczo?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MiejscowyAborygen(2011-03-07)
  • Do spedytor. Napisałes "Rosjanie chca inwestowac". Nieprawda. Rosjanie jak chca pic to pija, jak chca inwestowac to inwestuja. W Polsce Rosjanie inwestuja mało bo maja lepsze miejsca do inwestycji. Pogrywasz w stylu byłego dyrektora portu który w wywiadach do gazet i TV Elblag powtarzał jak mantre "aktualnie prowadzimy rozmowy z trzema inwestorami, szczegółów nie moge zdradzic". Towar o którym wspominasz bedzie przeładowany na bocznicy pod Braniewem.
  • Szanowny Panie Pytajnik należy zacząć się cieszyć, że chyba pierwszy raz dyskusja staje się merytoryczna. Sądzę, że wiele osób jak zapozna się gdzie jest Zatoka Elbląska, jak powstała, jak jest bezpieczna, zastanowi się jak powinna być zagospodarowana. Niemcy pierwsze plany sporządzili w 1809 roku Powstała przez podzielenie falochronami dużej zatoki na Westwinkiel i Ostwinkiel. Westwinkiel stopniowo był zasypywany i osuszany. Ostwinkiel był przeznaczony do celów rekreacyjnych, sportowych. transportu pasażerskiego- do Krynicy Morskiej i transportu cegły po Zalewie Wiślanym. Uważam, że jeżeli Niemcy stworzyli ogromnym nakładem sił taki duży port o różnym przeznaczeniu należy to wykorzystać. Popieram zdanie MiejscowegoAborygena, politycy powinni „ przeprowadzić podstawową analizę swot i wybrać wariant rozwiązań i kierunków realnych i pewnych gospodarczo?” Z poważaniem mgr inż. Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2011-03-07)
  • A może dlatego, że Pan Kulas ma tam działkę i tak jak im wszystkim, zależy mu na własnym interesie i zarabianiu kasiory. Może jest po prostu tak rozżalony i z niemożności zrobienia z tym czegokolwiek wylewa żale na forum.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    HIROŁ(2011-03-07)
  • Do HIROŁ. Co w tym złego ze pan Jerzy Kulas (bezsprzecznie posiadajacy wielka wiedze żeglarską ) chce utrzymywac rodzine z organizacji sportów wodnych, odpoczynku nad wodą i transportu droga wodną ? Czy w powiatach elblaskich obowiazuje koncesja na organizowanie imprez wodniackich i jedynym właścicielem koncesji jest nieudolny, nieefektywny, pozerajacy publiczne pieniadze Zarzad Portu Morskiego ? Kto wg Ciebie powinien pracowac w tym biznesie ?
  • Elblag rok 2011.Proletariusze, złodzieje, oszusci i ludzie z układu mowia temu wykształciuchowi, wodniackiemu kułakowi Jerzemu Kulasowi zdecydowane NIE. NIE damy odebrac sobie naszych stanowisk i naszej władzy nad Zalewem Wiślanym. Nasza i tylko nasza Władza jest słuszna (to taki żart w dyskusji, podoba się ?)
  • Hero. To nie żart, to prawda. Aktualni "władcy zalewu" nie chca dopuscic konkurencji a zwłaszcza pana Jerzego Kulasa.
  • powinno być napisane "włatcy zlewu" nie ogladałes "włatcy móh"
  • Na miescie mowia ze pan Jerzy Kulas został mocno skrzywdzony przez ekipe poprzedniego prezydenta. Jakies sądy, jakieś wyroki. Kto wie co to było.
  • Ale miasto. W innych miastach wladza popiera tych co robia gospodarstwa agroturystyczne nad woda.
  • Kapitał inwestycyjny w Rosji (jak w kazdym normalnym kraju) dzieli sie na państwowy, prywatny i zagraniczny. Rosyjski kapitał panstwowy nie jest inwestowany w Polsce bo Polska nie jest rosyjska gubernia i bardzo przed takim inwestowaniem sie broni przez co rurociag gazowy układany jest na dnie morza bałtyckiego a nie w wykopie wykonanym w zroszonej krwia polskiej ziemi (aktualnie polskiej). Rosyjski kapitał prywatny w Rosji inwestowany jest głownie w atrakcyjne nieruchomosci np. siedziby banków a poza granicami głownie w nieruchomosci o przeznaczeniu mieszkalnym (pałacowym) i zakup akcji stabilnych przedsiebiorstw bo akcje mozna szybko nabyc i w razie potrzeby szybko sprzedac. Kapitał zagraniczny inwestujacy w Rosji moim zdaniem nie inwestuje poza granicami Rosji w przedsiewziecia inne niz rurociagi naftowe i gazowe W tym kontekscie podawana w Elblagu periodycznie informacja ze Rosjanie chca zainwestowac w usługi portowe w Porcie Morskim w Elblagu bardziej poraza niewiedza piszacych niz daje nadzieje na inwestycje w podupadajacym miescie o pieknej tradycji i fatalnej rzeczywistosci. Pozdrawiam pana Jerzego Kulasa, ciesze sie że siły pana nie opuszczaja. Ahoj.
  • Szanowni Internauci chcę przekazać młodym ludziom wiedzę badania i doświadczenie na temat portu na rzece i w Zatoce Elbląskiej, rozmawiać merytorycznie. Jednak, jeżeli ktoś chce wiedzieć coś o mnie to proszę przeczytać w Internecie artykuły w Rzeczypospolitej „ Miała firmę teraz ma tylko rację” , w „ Nie” Port nad kałużą” lub na stronie www. zalewwislany. pl Ponawiam prośbę rozmawiajmy merytorycznie dla dobra młodych ludzi, tak niewielu ich zostało w Elblągu. Z poważaniem mgr inż. Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2011-03-08)
Reklama