UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Port, to największa szansa dla rozwoju Elbląga !
  • Oto przykład jak nie należy wydawać pieniędzy unijnych. to pokłosie tych 12 lat rządów.
  • ludzi eco tu pisza to osoby bez elementarnej wiedzy, pisza tylko zeby pisac i tacy wlasnie w wiekszosci sa elblazanie. pozdrawiam wiecznych malkontentow
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    pozytywny elblazanin(2010-09-15)
  • oj panie arturze cos te pana informacje sa niezbyt zgodne ze stanem faktycznym. dobra natomiast sprawa jest fakt popierania budowy kanalu przez mierzeje
  • Jeszcze jedno stanowisko w Zarządzie Portu, Jest Prezes, jest i nowy Durektor a nadal g. .o sie dzieje. jeden bełkot. .. ..
  • Kilkanaście lat temu głośno było o perspektywach portu, "Halex" nabijał "punkty" tzn. duzy przeładunek. Odpowiednie osoby w miescie wykorzystały ten fakt krzycząc i ogłaszając jakie to wielkie ilości ile ton przeładowuje się w Elblągu ( dla przypomnienia te wielkie ilości przeładowywała koparka ustawiona przy elewatorze zbożowym w sąsiedztwie EPECU) i żadna rozbudowa potrzebna nie była. Stworzono w mieście szkołę "Liceum Zawodowe o kierunku eksploatator portów" która to szkoła miała kształcić pracowników portu, a tak naprawdę stworzono etaty i dano dorobić w szkole kilku osobom związanym z Portem Elbląskim. Minęło blisko 15 lat i "pieśń"o porcie się nie zmieniła, nikt z absolwentów tej szkoły tez zatrudnienia w porcie nie znalazł. Może pora w końcu powiedzieć całą prawdę o "otoczce" Elbląskiego portu"????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sebku77(2010-09-20)
  • Prezydent Słonina założył najdroższy parking strzeżony w Polsce i jest z niego dumny. Te przeładunki to jakieś sto wagonów węgla rocznie-to dramat nie port. Wkrótce wybory i będzie szansa po0zbyć się dziadka z urzędu miejskiego. W mieście potrzeba kogoś młodego i z powerem. Glosowanie na emeryta Słoninę i Pana Dziewałtowskiego, który utracił poparcie w swojej partii to obciach. Ludzie zburzmy ostatni bastion post-komuny.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    40-latek(2010-09-20)
  • co prawda to prawda, tylko kogo wybrać, tego pana z platformy co zna się na wszystkim ?
  • 40- latku! Jakie wagony. Przecież ten port nie ma bocznicy i nic na wagony nie załaduje. Oczywiście inne porty w Elblągu (nie morskie) posiadają bocznice. Ktoś pisze, że gdański port jest drogi a elbląski będzie tańszy. Jak to możliwe, jeżeli coroczne trzeba będzie pogłębić ok 40 km toru wodnego? Czy uznamy, że ma to robić podatnik? Czy zaspokojenie ambicji paru osób, ma powodować wydawanie jakiś 100 mln corocznie z podatków dla trzech statków? Czy potrzebujemy kolejnej modrzewiny albo autostrady do nikąd? Od wielu lat porty śródlądowe w Europie zamierają na rzecz głębokowodnych. Dobrze znany Londyn i setki innych zamieniają porty i stocznie w dzielnice apartamentowo-biurowe. Czy my musimy odwracać historię? A jeżeli ktoś ma genialne pomysły, brak mu portu, a nie chce tego robić w Gdańsku, to dlaczego nie zapełnia portu w Łebie, Kołobrzegu, Ustce, czy Jastarni? Tam przekopy już są. I puste porty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2010-09-24)
  • Prawda jest taka, że Elbląg mógłby przeładowywać 100 tys. ton śruty sojowej rocznie po przeładunku na barki w Kaliningradzie (a konkretnie w terminalu Svetliy). Tylko, że jest duży opór lokalnych urzędników w tym zakresie. Najmocniej broni się Powiatowy Lekarz Weterynarii Jerzy Koronowski, który wołaby dalej popijać kawkę i nic nie robić, a tu nagle (sic!) coś się dzieje i to wywołuje panikę w takich zmurszałych instytucjach. Niestety w tej chwili wygląda na to, że Pan Doktor postawi na swoim i nękając ludzi, którzy próbują coś robić, zmusi ich do kontynuowania działalności tylko w Gdańsku, Gdyni i Szczecinie, gdzie środowisko jest dużo bardziej przyjazne dla biznesu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    a to Polska właśnie(2010-09-28)
Reklama