UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Tam był zawsze przystanek w tym miejscu na Dąbka C++. A że tam będzie wejście główne do "Ogrodów" to inna bajka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marian(2001-11-20)
  • ALE WY WSZYSCY (PRAWIE) PIEPRZYCIE GLUPOTY!!!Tramwaj pod górkę spokojnie da sobie radę,bo w paru miejscach już musi pokonywać wzniesienia.Poza tym,on nie ma wcale jeździć w dół do Mazurskiej,tylko w górę do Fromborskiej!!!!!Ogólna i Płk.Dąbka już w PRL były tak projektowane,by w przyszłości jeździły nimi tramwaje,więc nie widzę sensu dyskusji!!!Ja poruszam się po tym smutnym jak pi..da mieście samochodem,ale chętniej pojadę pod Gildię,czy nawet do Krasnego Lasu tramwajem niż tymi autobusami!!!
  • Coś mi się wydaje, że ZKM odwala lipę! Robiąc ankiety w szkole dowie się jedynie jakie trasy wybierają uczniowie szkół, czyli posiadacze biletów ulgowych albo i nie! Chyba już łapię, ma to być informacja dla kontrolerów na których liniach jeździ najwięcej gapowiczów! Eureka!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Frustrat(2001-11-20)
  • szanowni "kupcy elbląscy"... przecież tramwaj do obecnej pętli to nie jest dla mieszkańców zawady ani nad jarem tylko ludzi z centrum zeby mogli do sklepu podjechac. to jest ukłon w strone inwestora, ktory zabierze wam klientow jesli bedziecie tylko biadolic i gow.o robic zeby ich utrzymac chocby kosztem wlasnego zysku (i tak niezbyt duzego). nie ma sie co za bardzo burzyc tylko trzeba wymyslic jakas akcje lojalnosciowa albo cos podobnego... zreszta to wasz problem a nie moj. ja jestem klient...wasz PAN!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pROSiAczek(2001-11-20)
  • jak zwykle tylko krytyka i krytyka...skoro juz buduja ten hipermarket to chyba dobrze ze buduja tez dojazd do niego.paru elblazan tez znajdzie tam prace no i to chyba dobrze ze cos sie w miescie dzieje nie?przynajmniej nareszcie sie cos ruszylo...a co do tej linii tramwajowej to nie uwazam by wplynela znaczaco na bezpieczenstwo na plk.Dabka.Przeciez ludzie z tramwaju i tak beda wysiadac na przystankach pomiedzy pasami ruchu a nie tak jak np.na Bema.
  • Pawełku idź się leczyć !!!
  • co do kasy wlozonej w budowe nowej lini: faktem jest ze sa to ogromne koszty. mysle ze za rownowartosc kasy zainwestowanej w to przedsiewziecie moznaby stworzyc nawet nowa linie autobusowa nr "9" z nowiuskimi szybciutkimi autobusikami jakie jezdza np w gdansku. niech mi nikt nie mowi, ze tramwaj bedzie dojezdzal szybciej. bzdura. niech po pierwsze: osoby ukladajace rozklad jazdy zauwaza, ze pomiedzy przestankami, gdzie odleglosc czasem jest nie wieksza niz 0.5 kmnie daje sie kierowcy az 3 minut na dojechanie, po drugie niech kierowcy naucza sie w koncu jezdzic. czesto bywa ze pan szofer jedzie spokojnie 5 na godzine, zeby kontrolerzy w budkach zobaczyli jaki to on punktualny, ale juz za rogiem pruje ile mu fabryka da, coby miec kilka minut wiecej "na petli" na papierosa. nikogo nie obchodzi, ze jadac np. 16 od rynku na kamionke wszyscy sa juz przygotowani na to ze autobus bedzie okolo 5 minut wzesniej niz powiniem, bo nikt szofera juz nie skontroluje, a i odleglosc miedzy przestankami mozna pokonac znacznie szybciej. w elblagu nie ma takch korkow jak w 3miescie,a tam kierowcy nie maja tak duzych odstepow czasowych miedzy przestankami. niech szanowny zarzad ZKM wezmie to pod uwage, wysle kierowcow na kurs jazdy do wiekszego miasta i kupi im nowe autobusiki, a roznica pomiedzy kosztem stworzenia nowej nitki tramwajowej a zaproponowanym przeze mnie projektem pozwola na zaniechanie podwyzki w cenach biletow.
  • przystanku nie będzie koło gildii gildia dostała odmowę od prez s loniny ahold firma germańska jako jeden z warónków poparcia w wuborach prez s loniny stawiał sprawę doprowadzenia mu do sklepu lini tramwajowej Nowak I S lonina skwapliwi zgodzili się Nowak Nawet załatwił sobie pracę w aholdzie
  • Tramwaj to jeden z elementów dużego miasta, tym się różnimy od wielkich wioch, w których jeżdżą tylko autobusy, nawet "nowiusieńkie"
  • Panowie! Jeszcze nie macie dosyć ziejących spalinami autobusów? Jeszcze zbyt mało rozjeżdżonego asfaltu i przystanków autobusowych z rynsztokami w jezdni? Obowiązek budowy trakcji elektrycznej, a zwłaszcza w komunikacji publicznej miast, powinien wynikać z prawa o ochronie środowiska naturalnego. Pośpiech, to pochodna postępu cywilizacyjnego, ale... pamiętajmy o ogrodach! Problem nie leży w tym, co szybciej nas dowiezie do supermarketu, ale co po tym torowisku będzie się toczyło? Może jestem w błędzie, ale ponoć Elbląg jest jednym z trzech miast w kraju, gdzie jeszcze można spotkać wąskotorowe tramwaje. Takiego taboru nie produkujemy w Polsce. I wówczas co? Czy fundusze UE przewidują środki na zakup nowego taboru do tej inwestycji, czy też sami kupimy tramwaje, tak jak poprzednio kupiliśmy.... pamiętające czasy Paula von Hindenburga?
  • Ten gość ma rację, zamiast kłócić się o przystanek przy "Ogrodach", zastanówmy się nad zakupem taboru!!!! Może ZKM się wypowie na ten temat???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Specjal(2001-11-23)
  • Teraz powinien być zakupiony tylko i wyłącznie tabor niskopodłogowy, żeby inwalidzi na wózkach mogli w końcu jeżdzić tramwajami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Inwalida(2001-11-23)
Reklama