UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Bedzie most i poglebienie toru do mostu Uni Eropejskiej. O obrotnicy mozemy jednak zapomniec i bocznicy kolejowej rowniez. Tego rzad nie sfinansuje. Miasto rowniez nie sfinansuje, bo nie ma na to kasy. Bez obrotnicy zaden statek morski tu nie wplynie, bo nie bedzie mial jak zawrocic. Wojna na linii rzad-> miasto trwa i trwa. .. .. Takze bedzie przekop, a Elblag dalej pozostanie w czarnej doopie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    63
    17
    Realista1(2021-04-08)
  • @Realista1 - Brawo ty. .! To żeś ukąsił. .jak Kobra. .szybko zwinnie agresywniep. Popieram.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    Żararaka(2021-04-08)
  • @Realista1 - Uuu wielka strata Ruskie port przejęli znajomości w urzędzie morkim i miasta robią swoje tylko walizki idą z kasą do nich żeby polaczki cicho siedzieli. Nic się na tym porcie nie dzieje tyle towaru miało być puszczane barkami a kiedy tam nie przejechać to pusto. Barek nic. O przepraszam teraz kamienie wożą Wow ale import i eksport brawo barany co jeszcze patrzycie na port. Tam dopiero coś się ruszy jak się w urzędach ludzie pozmieniają i przestaną brać w łapę a tym dzierżawę wymowia inaczej lipa. Przy poprzednim coś się działo ale ten ma w d. .ie wszystko i wszystkich. I wy dalej naprawdę patrzycie na port i że coś się zmieni. Obudźcie się w końcu. Oczy wam całkiem po zarastały od lat nic się na tym porcie nie dzieje i dziać się nie będzie dopuki obecni mają dzierżawę co z tego co obiecywali przy podpisaniu dzierżawy jest wykonywane nic. Jest podstawą do zerwania umowy że nie wywiązują się ruski ze swojej części jest dlaczego nie jest zerwana bo są potężne łapówki. A ci ruski tylko i wyłącznie wzięli port w Elblągu w dzierżawę bo cały towar który szedł z Elbląga na Kaliningrad był im nie na rękę ponieważ mają oni tam swoje hurtownie a z Polski był trzy razy tańszy jak ich i nikt od tych nie brał. Przejęli port dostawy zlikwidowali do minim i są na swoim
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    Byłypracownik(2021-04-09)
  • @Byłypracownik - Dobry człowieku bełkoczesz bez ładu i składu. Nawet dzisiaj handel z Rosją realizowany przez PME to 16 do 20 tys. kwartalnie ton na jedną firmę transportową. Pływa węgiel, torf, materiały budowlane, drobnica. W rekordowym roku PME przeładował, o ile GM pamięć nie myli, 2 000 000 ton towarów i był to w 90 % handel z Rosją. .. ale zaraz potem nasza radosna ojczyzna musiała zaopiekować się Ukrainą (Majdan )i działania ministra Radosława doprowadziły do zapaści w stosunkach PL - RUS i co za tym idzie wymiana handlowa z Rosją popadła w stan zapaści, mimo że rynek rosyjski jest chłonny i zainteresowany polskimi towarami. PME miał szansę na dostatnią egzystencję, ale Polska wybrała inaczej, zaś samo miasto wkrótce zafundowało sobie rondo Tarnopol. .. nie ma to jak strzelić sobie w stopę, a tak sprytnie, żeby jeszcze tym samym pociskiem odstrzelić sobie rzepkę w kolanie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2021-04-09)
  • @Realista1 - GM zapyta jeszcze raz: jak wyobrażacie sobie państwo wejście do PME kontenerowca o długości 100 metrów. Padnie pytanie, po co nam takie giganty. .. ? Bo tylko ten sort może mieć na pokładach infrastrukturę pozwalającą na załadunek i rozładunek w portach jej pozbawionych. GM zamieściła na forum pełne dane przykładowej jednostki pływającej pod banderą USA.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    GłębokaMyśl(2021-04-09)
  • @GłębokaMyśl - Realista1.100 metrow to bedzie miała twoja prywatna motorowka wiec aby wuyeśc na ląd dzwig ci niepotrzebny. Widziałeś gdzieś port bez wlasnych dzwigow ?. Co do wielkości to dziecko wie że statki o takiej dlugości nie bedą do Elbląga wpływać, bo musiały by mieć szerokość łodzi podwodnej. Nastepnemu mądrali ktory skrobie że mamy porty w Gdansku i Gdyni podpowiem że te porty są dla małych statkow za drogie. (oplata za keje)Dlatego tam nie wpływają, A takie porty jak np. Ustka czy Leba nie mają to co ma Elbląg. Infrastruktury przywozowej i wywozowej. Wywieżcie z łeby tysiące ton.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    3
    Krzysztof M(2021-04-09)
  • @Krzysztof M - Finansowanie budowy portu kontenerowego PARTIA pozostawiła samorządowi lokalnemu. .. no to miasto wkrótce ogłosi upadłość. Nie słyszałeś nigdy wypowiedzi jednego z ojców PME, pana Arkadiusza Zglińskiego. To on zaraził koncepcją portu feederowego w Elblągu całkiem sporą grupę decydentów. Jeśli Gdańsk i Gdynia są za drogie to wejście do Elbląga tańsze nie będzie. Porozmawiaj z osobami, które nawigują barkami po rzece Elbląg, oni ci to pięknie wytłumaczą. .. nie znasz takich osób. .. ? A to masz pecha ! Nie bełkocz tu GM o tysiącach ton, bo tyle to w kwartale robi niewielka firma zajmująca się transportem towarów barkami do Kaliningradu już dziś. Nie wiesz o czym piszesz. GM nie jest specjalistką, ale ty jesteś zwykłym dyletantem na dodatek bez chęci używania Google i wyobraźni. Popracuj nad składnią, albo przestań pisać pod wpływem emocji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    GłębokaMyśl(2021-04-09)
Reklama