UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Co my tu mamy. .. na wszelki wypadek zabytkowy Düwag GT6,trzeszczące złomy Konstal 805Na (ciekawe co na to urząd dozoru technicznego, w tym roku nie powinny przejść przeglądu!? ale o tym się nie mówi), w tym jeden zmodernizowany w chu czasu temu z osprzętem Eniki, 2 szt. zmodernizowane odkupione z Łodzi, ówcześnie rozwojowe Pesy 121N (ewenement, nie wiem czy jakiekolwiek miasto ma tożsame, na pewno mają wersje dopracowane lub Swingi), kilka Düwag M8C, w tym zmodernizowane i jeden będący sprzeniewierzeniem publicznych pieniędzy (nie jeździ i nie jest modernizowany, kupiony dla jaj) a teraz nietypowe, prototypowe Moderusy Beta. Bo po co kupować znane i sprawdzone rozwiązania rynkowe, z bezproblemową dostępnością części zamiennych. No i po co mieć wszystkie albo większość z jednej rodziny żeby mieć mniejsze koszta obsługi, napraw, szkolenia pracowników tak motorniczych jak i technicznych. .. po co? To Biedrąg przecież. Wszystko na opak, nie liczymy się z kosztami. Nas kur nie stać? Nas? Nawet by było śmieszne, gdyby nie było żałosne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    32
    3
    mieszkaniec-mieszaniec;)(2019-01-17)
  • Słyszałem od emerytowanego elektryka z tramwajów,że PESA jest bankrutem,a te nasze ogórki to tylko prototypy,których miało być 12 a nie 6.Rozwój naszej sieci trakcyjnej blokuje agromiasteczko,to tam idą całe fundusze na rozbudowę infrastruktury tramwajowej.Pytam się gdzie jest prezydent Elbląga?Gdzie są "elbląscy politycy",którzy potrafią tylko pluć na siebie jadem,nic nie ugrywając dla Elbląga i mieszkańców?Ich po prostu nie ma.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Marek elblaski(2019-01-18)
Reklama