UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Wiadukt na Zatorze wybudują firmy z Gdyni

Konsorcjum firm z Gdyni wybuduje wiadukt łączący Zatorze z pozostałą częścią Elbląga oraz drogi dojazdowe. Oferta, opiewająca na blisko 35 mln zł, została uznana za najkorzystniejszą spośród siedmiu zgłoszonych do przetargu.

Miasto szacowało, że budowa wiaduktu w ciągu ul. Lotniczej i Skrzydlatej wraz z drogami dojazdowymi będzie kosztować 35 milionów złotych. Na ten cel udało się pozyskać środki zewnętrzne: 12,3 mln zł z kasy Unii Europejskiej, a 2,7 mln zł z Ministerstwa Infrastruktury. Budowa wiaduktu ma się rozpocząć jeszcze w tym roku.
       Najpierw jednak trzeba było wyłonić wykonawcę. Do ogłoszonego w lutym przetargu stanęło siedem firm m.in. z Warszawy, Olsztyna, Bydgoszczy i Gdyni. I oferta tej ostatniej została uznana za najbardziej korzystną ponieważ - jak napisano w uzasadnieniu "przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny (brutto) - 60%, okresu gwarancji - 25%, organizacji, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - 10% i aspektu społecznego  – 5%.
       W poniedziałek (3 lipca) miejscy urzędnicy zadecydowali, że wykonawcą inwestycji będzie konsorcjum firm z Gdyni: Vistal i MTM, które swoją ofertę wyceniło na 34 mln 974 tys. zł (brutto).
       W zakresie prac znajduje się: budowa wiaduktu leżącego nad linią kolejową w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej oraz dróg dojazdowych, a także przebudowa kanalizacji deszczowej w ciągu al. Grunwaldzkiej na odcinku od ulicy Lotniczej do rzeki Kumieli.
      
A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
  • Co to jest "aspektu społeczny"?
  • to mało w porównaniu do wynagrodzeń prezesów i członków zarządów spółek skarbu państwa za rządów PO - PSL
  • Coś się komuś nie podoba?Negatywe K. O. mentarze ze zdjęciem proszę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    8
    doracta(2017-07-05)
  • W innych miastach bardziej kumatych. Juz by delikatnie podpowiedziano szefom tych firm, żeby piłke nożną na szczeblu centralnym zasponsorowali w Elblagu. Małe logo duża kasa panie Wróblewski na koszulkach Olimpii. Dobra i chociaz z tych 35 mln bańka przez okres budowy. Taka Skańska tyle wyrwała milionów od Elblaga i nie zasponorowała piłkarzy. Nawet takie miernoty jak ten stomil z olsztyna dogadali sie na czas budowy obwodnicy z Budimexem żeby kaske podrzucali. Chyba że ktoś siedzący przy korycie sam korzysta zamiast np Olimpia Elblag i jej kibice.
  • No bo pewnie ciulu za PIS ci prezesi zarabiają po 4000 zł i na pewno nie są pociotkami. Przestań łykać to gówno i się ocknij. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    12
    bezodbioru(2017-07-05)
  • komu ten wiadukt, pociągi 3-4 na dobę i wiadukt, szkoda kasy
  • @pisowiec - aktualnie jeździ 47 na dobę, więc trochę więcej niż 3-4;)
  • mamy przecież znakomite firmy z Borowa i Luzina które sprawdziły się budując tor wrotkarski. A właśnie jak tam tor wrotkarski bo niebawem jesień, zima, a toru jak ni ma tak ni ma. Pamiętamy o naliczeniu 25 tys zł kary za każdy dzień opóźnienia
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    14
    hamulcowy(2017-07-05)
  • P. Wróblewski, a czy cena - na wybudowanie wiaduktu - o jakiej była mowa to nie przypadkiem 25 mln zł? A do nowej ceny 35 mln zł należy doliczyć prace wykonane przez EPEC i EPWiK, czyli koszt budowy to ponad 45 mln zł, tak czy nie tak? Chyba koszty poniesione przez firmy miejskie nie spowodują zwiększenia opłat za ciepło i wodę? Taniej i szybciej byłoby wybudowanie tunelu.
  • A miał być jakiś tunel dla pieszych i rowerów - pod torami. .. .?
  • A czemu nie z Elbląga? Tak się ora to miasto
  • To jest smieszne zeby na to Zadupie wiadukt budowac.
Reklama