
W sobotę 17 listopada Multikino zaprasza na piętnastą polską edycję Nocy Reklamożerców. Początek maratonu najlepszych reklam o godz. 20.30. Przy zakupie jednego biletu na Noc Reklamożerców drugi otrzymasz gratis!
Noc Reklamożerców to wielkie święto reklamy, organizowane na świecie od 27 lat, a w Polsce po raz piętnasty. To jedyny w swoim rodzaju sześciogodzinny pokaz reklam z całego świata, kolekcjonowanych przez ekscentrycznego francuza Jean Marie Boursicot.
W tegorocznym programie imprezy m.in.: przegląd reklamy belgijskiej i rumuńskiej, szalone reklamy Central Beheer, panorama reklam Hondy, ostatnie kampanie Volkswagena i Cathay Pacific oraz włoska reklama lat 60-tych, a także nieśmiertelny Bob i jego Fiat. Pokazane zostaną też reklamy wielkich mistrzów: Jeana Luca Godarda, Davida Lyncha, Giuseppe’a Tornatore’a, Emira Kusturicy, Romana Polańskiego i Roberta Altmana. Po raz pierwszy w historii zaprezentowany zostanie blok poświęcony polskiej reklamie.
- Tradycją jest, że Noc Reklamożerców to również wieczór doskonałej zabawy i licznych atrakcji na terenie kina - mówi Joanna Buzderewicz. - Tę długą noc uatrakcyjni impreza z najlepszymi DJ, poczęstunek, niespodzianki, wystawy i konkursy.
Sponsorami imprezy są: Lech, Coca-Cola, M&MS, FujiFilm i Telepizza. Patronem branżowym imprezy jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.
Bilety na Noc Reklamożerców już w sprzedaży.
W tegorocznym programie imprezy m.in.: przegląd reklamy belgijskiej i rumuńskiej, szalone reklamy Central Beheer, panorama reklam Hondy, ostatnie kampanie Volkswagena i Cathay Pacific oraz włoska reklama lat 60-tych, a także nieśmiertelny Bob i jego Fiat. Pokazane zostaną też reklamy wielkich mistrzów: Jeana Luca Godarda, Davida Lyncha, Giuseppe’a Tornatore’a, Emira Kusturicy, Romana Polańskiego i Roberta Altmana. Po raz pierwszy w historii zaprezentowany zostanie blok poświęcony polskiej reklamie.
- Tradycją jest, że Noc Reklamożerców to również wieczór doskonałej zabawy i licznych atrakcji na terenie kina - mówi Joanna Buzderewicz. - Tę długą noc uatrakcyjni impreza z najlepszymi DJ, poczęstunek, niespodzianki, wystawy i konkursy.
Sponsorami imprezy są: Lech, Coca-Cola, M&MS, FujiFilm i Telepizza. Patronem branżowym imprezy jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.
Bilety na Noc Reklamożerców już w sprzedaży.
oprac. OK